Web Analytics Made Easy - Statcounter

بستری بیماران کرونایی که در اسفند و فروردین ماه گذشته به مرحله طغیان رسیده بود با تلاش های صورت گرفته و اجرای قرنطینه روند کاهشی شده بود که از ۲۰ روز گذشته متاسفانه بستری بیماران کرونایی به کانال افزایشی رسیده و این روند همچنان ادامه دارد.

بر اساس آخرین گزارش از دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰ بیمار جدید به مجموعه بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های بابل اضافه شد و در مجموع آمار را به ۲۲۱ نفر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر بستری بیماران بد حال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه هم جهشی شده و به ۴۳ نفر رسیده است.

کادر درمانی بابل چشم انتظار همراهی مردم

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر تعدادی از کادر درمانی بابل در روند خدمت رسانی به بیماران، گرفتار ویروس کرونا شدند و در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: بابلی ها بدانند خدمت گزاران آنها به مدت پنج ماه به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند و چشم انتظار همراهی مردم برای شکست کرونا در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی می باشند.

وی اظهار داشت: برخی از کادر درمانی که به علت کرونا بستری می باشند بیش از ۲۰ روز است که فرزند خردسال خود را ندیده اند و اگر ما قدرشناس خدمت صادقانه آنها باشیم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری یک و نیم متری و شستن دست ها به مدت ۲۰ ثانیه کار سختی نیست که با عدم رعایت این موارد ضمن اینکه جان عزیزان مان را به خطر می اندازیم هزینه های سنگینی به کادر درمانی تحمیل کنیم.

وی گفت: خدمت رسانی به بیماران کرونایی با جدیت ادامه دارد و کادر درمانی با تمام وجود در حال جانفشانی است اما از مردم انتظار دارند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا روند موجود متوقف و بستری بیماران کرونایی کاهشی شود.

آژیر قرمز وضعیت کرونایی در بابل از شنبه هفته گذشته ۱۴ تیرماه به صدا درآمد و بعد از آن نیز محدودیت های کرونایی برای سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی،  استخرهای سرپوشیده، سینماها، سالن‌های تئاتر و نمایش، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی ، مذهبی و همایش‌ها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چای‌خانه‌ها، باغ وحش‌ها و مراکز تفریحی و نظایر آن تا خروج شهرستان از وضعیت قرمز از سوی فرمانداری شهرستان بابل تعطیل شد.

زنگ خطر ورود بیماری کرونا به مازندران ۳۰ بهمن سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار مشکوک در بابل نواخته شد. بیماران شناسایی شده افرادی بودند که همزمان با شیوع کرونا در قم به آن شهرستان سفر داشتند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند، شهرستان بیش از  ۵۰۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان زیر پوشش دارد که از این تعداد پنج بیمارستان آیت الله روحانی و میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد و امیرکلا از ابتدا برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافتند و همچنان هم پذیرش این بیماران در تمامی این بیمارستان ها ادامه دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بابل پروندهٔ خبری در خانه بمانیم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بابل ویروس کرونا بابل بستری بیماران کرونایی دانشگاه علوم پزشکی کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.

استاندار ایلام در این بازدید پس از صحبت با کادر درمانی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران و صحبت با همراهان بیماران، در خصوص گلایه‌مندی تعدادی از آنان خواستار تشکیل هیئت و گروهی با هماهنگی بازرسی استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.

وی در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و گفت: در بازدید امروز گلایه‌مندی از طرف تعدادی از مراجعان وجود داشت که دستور داده شد بررسی کامل و دقیق انجام شود.

بهرام‌نیا در ادامه گفت: قبل از شروع سال نو به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی (پزشک پرستار و ...) داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیمار، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز بیماران در خود بیمارستان تهیه شود.

وی مطرح کرد: هم‌اکنون بیمارستان رازی برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم کاملاً آماده است و به زودی مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه از ورودی میدان ارغوان و ورودی میدان قرآن شهر ایلام و بررسی وضعیت خدماتی، تنظیفات و امکانات بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد