Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای 2 نفر باید حدود 900 هزار دلار پرداخت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سعادتمند در خصوص خبری که پیرامون محرومیت این باشگاه از 3 پنجره نقل و انتقالاتی منتشر شده است اظهار داشت: ما پرونده‌های زیادی در فیفا داشتیم که 6 پرونده را از طریق مطالبات فیفا پرداخت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته هم ایمیلی از فیفا دریافت کردیم که باید طلب بویان را پرداخت کنیم، البته 90 درصد طلب وی آماده پرداخت است و بقیه این رقم هم پرداخت می‌شود.

وی افزود: علاوه بر پرونده بویان ما رقمی حدود 600 هزار دلار باید به شفر پرداخت کنیم و از روز گذشته به ما ابلاغ شده که به مدت 1 ماه فرصت داریم که طلب شفر را پرداخت کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا فشاری روی استقلال برای محرومیت است، گفت: ما مشکلی برای زمان پرداخت نداریم. اگر چه تفاوت نرخ ارز باعث شده دچار مشکل شویم و برای 2 نفر باید حدود 900 هزار دلار پرداخت کنیم. هم هیات مدیره و هم کارگزار در تلاش هستند این مشکل حل شود ولی اینکه ما محروم شده‌ایم و اینگونه صحبت‌ها درست نیست.

وی با بیان اینکه یک گروه حقوقی قوی استخدام کرده تا پرونده‌ها را پیگیری کند عنوان کرد: ما همه را بررسی می‌کنیم ولی هجم این پرونده‌ها بسیار زیاد است مثلا در 77 پرونده فقط در 3 پرونده برنده شدیم.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: پرداخت کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رای کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.
وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.
القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رای دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • کمبودهای مالی، مقر سازمان ملل در ژنو را در خاموشی فرو برد
  • فیلم «‌مصلحت»؛ برداشتی «لاکاتوش»ی از مفهوم مصلحت
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز