Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:54:02 GMT

قطعی برق در برخی از مناطق اهواز

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۹۲۱

قطعی برق در برخی از مناطق اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تورج فتاحی مدیر روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای رفع گداختگی و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته روز جمعه ۲۷ تیرماه برق بخش‌هایی از جنوب شرق اهواز شامل قسمت‌هایی از پادادشهر، آخر آسفالت، مرکز شهر، گلستان، روستا‌های جاده آبادان و شیرین شهر از ساعت ۶ تا ۹ صبح قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در یک هفته گذشته به دلیل افزایش دما مصرف برق استان بالاتر از ۸ هزار مگاوات بوده و حتی رکورد مصرف صنعت برق خوزستان نیز شکسته شد بیان داشت: تداوم افزایش مصرف برق و بارگیری با درصد بالا از تجهیزات باعث آسیب به پست‌های برق و گداختگی شدید بر روی برخی از خطوط ۱۳۲ کیلو ولت شد که در صورت برطرف نشدن، منجر به خاموشی گسترده‌تر و آسیب به دیگر تجهیزات خواهد شد.

فتاحی با دعوت از مردم برای صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در روز‌های گرم، افزود: خاموشی به وجود آمده به دلیل مصرف بالا و آسیب به تجهیزات بوده و در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود و برای آن از صبر و شکیبایی مردم تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق صرفه جویی در مصرف برق توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری خانواده‌های مناطق پرخطر ریزش کوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید احمد موالی‌زاده با اشاره به حادثه اخیر ریزش کوه در منطقه حصیرآباد اهواز اظهار کرد: حدود چهار خانوار مشکل حاد دارند. این منازل تخلیه و ساکنان جابه‌جا شده‌اند و در مدارس اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به ریزش بخشی از کوه بالای «لین ۲» روی خیابان «شهید بختیاری» افزود: این محدوده، محل زندگی نیست و خطر جانی وجود دارد و در ستاد مدیریت بحران اهواز تاکید بر مدیریت شرایط شده است.

فرماندار اهواز با اشاره به شناسایی پهنه‌های خطر مناطق مسکونی اهواز گفت: پهنه‌های خطر باید خالی از سکنه شوند.

اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان در حال ساخت حدود ۸۰۰ واحد مسکونی برای جابه‌جایی ساکنان پهنه خطر است و این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و باید هر چه سریعتر تکمیل شوند تا این خانوار‌ها جابه‌جا شوند.

دیگر خبرها

  • الزام استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب برای صدور پایان کار
  • حفر کانال بزرگ ۴۳۵ متری برای دفع آبگرفتگی در منطقه اکباتان اهواز
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • منطقه ۳ کاشان، نخستین میزبان طرح دهه خدمات عمرانی شد
  • مصرف زیاد این ویتامین باعث نارسایی کلیه میشود!
  • استفاده مکرر از روغن سرخ کردنی روند آسیب مغزی را تسریع می کند
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است
  • اسکان اضطراری خانواده‌های مناطق پرخطر ریزش کوه
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان