Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرماندار قم گفت: ظرفیت تولید ماسک در قم با تامین مواد اولیه روزانه ۵۰۰ هزار عدد است در حالی که تنها ۱۵۰ هزار ماسک به دلیل کمبود مواد اولیه تولید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری ظهر امروز در چهل و پنجمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار داشت: مجوز و قیمت و مواد اولیه سه عنصر مهم در تامین ماسک در قم است که موضوع قیمت و مجوز تا حدی رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم افزود: نیاز روزانه استان 250 هزار ماسک است و در حال حاضر با کمبود مواد اولیه مواجه هستیم و فرآیند تامین مواد اولیه از کارخانه تا کارگاه زمان می‌برد.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید ماسک در قم با تامین مواد اولیه روزانه 500 هزار عدد است در حالی که تنها اسامی داروخانه‌ها نیز در فضای مجازی انتشار یابد.

اصفهان| استفاده از ماسک 90 درصد گردش کرونا را محدود می‌کندبرگزاری مراسم عروسی و عزا علت عمده ابتلا به کرونا/ تکذیب کلیپ منتشرشده درباره بازیافت ماسک#من ـ ماسک ـ میزنم به روایت تصویر

حیدری بیان کرد:التهاب در تولید و توزیع ماسک تا حدی در بازار خوابیده است و تعداد 150 هزار ماسک تولیدی به غیر از تعداد ماسک‌های خانگی است و قرار شد این تولیدات به آمار اضافه شود.

مساجد و موسسات خیریه استان در تولید و توزیع ماسک همکاری می کنند

وی خاطرنشان کرد: مساجد و موسسات خیریه نیز در تولید و توزیع ماسک همکاری می کنند و امیدواریم با مدیریت تامین مواد اولیه این مشکل نیز به زودی رفع شود، هم اکنون دو کارخانه در کشور مواد اولیه ماسک را تولید می کند که محدودیت‌هایی به وجود می‌آورد.

فرماندار قم در مورد ساماندهی کارگران نیز عنوان کرد: مصوبه واگذاری زمین در حال بررسی است و اگر به درستی جهت‌گیری شود بخش زیادی از مشکلات در ساماندهی کارگران رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: فضای مورد نظر با بررسی لازم به طور موقت ایجاد شد و ادامه دارد اما کار باید به طور دائمی پیگیری شود، در این باره سه نقطه در ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی قم جانمایی شد.

حیدری افزود: با همراهی ستاد و ایجاد سامانه در ساماندهی کارگران، سه جایگاه تعیین شده حفظ می شود تا زمانی که زمین به طور دائم در اختیار قرار بگیرد، در این باره شورا و شهرداری پیشنهاد داده‌اند ساحتمانی برای انجمن صنفی کارگران اجاره شود.

وی عنوان کرد: واحد کاریابی نیز به زودی افزوده می‌شود تا در بحث اشتغال نیروها قدم‌هایی برداشته شود البته در قم گاهی با کمبود کارگر مواجه هستیم و بخش زیادی از کارگران که تجمع می‌کنند غیرایرانی هستند و تدابیر برای ساماندهی این عزیزان در دست اجراست.

انتهای پیام/457/ش

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... رئیس مرکز اصناف وزارت صمت: قاچاق ماسک را رد نمی‌کنم اما گزارش مستندی نداریم/ ماسک صنعتی ۱۳۰۰ تومان است چند روش برای ضدعفونی کردن ماسک‌ پویش من ماسک می‌زنم در قم به روایت تصویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساماندهی کارگران تامین مواد اولیه فرماندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود

علیرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود که حدود ۱۰ درصد از این میزان را زباله‌های پلاستیکی تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: جهت کاهش ورود زباله‌های پلاستیکی به محیط زیست استان، دو واحد بازیافت زباله‌های پلاستیکی فعال است که کار بازیافت این موارد را انجام می‌دهند.

محمدی با بیان اینکه حفظ طبیعت زیبای استان، نیازمند مشارکت مردم است بیان داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام برای هفته زمین پاک، برنامه‌های گوناگونی پیش بینی و در این هفته اجرا می‌کند.

کد خبر 6082249

دیگر خبرها

  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است