Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@23:16:47 GMT

خرابی سیستم سرمایش بیمارستان پیروز لاهیجان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۳۰۰۱

مدیر بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان: با شروع گرما سیستم سرمایش و گرمایشی چیلر بیمارستان از کار افتاده است که کارشناسان و تعمیرکاران برای عیب یابی تلاش می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

این بیمارستان در اسفند 97 ساخته و به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحویل داده شد. 

مدیر بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان گفت: سیستم سرمایشی و گرمایشی چیلر از نوع جذبی است که با شروع فصل گرما از کار افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان و تعمیرکاران یک هفته برای عیب یابی تلاش کردند بعد از تعمیر مجدد سیستم خراب شده است. 

او افزود: برای تعمیر شیرهای معیوب چیلرها خاموش هستند و تعمیرکاران مشغول کار هستند.

مدیر بیمارستان با بیان اینکه بیماران و مسئولان بیمارستان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند گفت:  تمام سعی خود را برای حل مشکل انجام می دهیم.

او گفت: کار در گرما استرس زیادی به پرسنل و پرستاران وارد کرده است و در چند ساعت آینده این مشکل برطرف خواهد شد. 

برچسب ها: خرابی سیستم ، گرمایشی و سرمایشی ، بیمارستان پیروز لاهیجان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خرابی سیستم گرمایشی و سرمایشی بیمارستان پیروز لاهیجان پیروز لاهیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی، اظهار داشت: بر اساس آخرین اقدامات انجام شده برای انجام اصلاح و رفع خاموشی‌های ناشی از شرایط نامساعد جوی با استقرار ۷۹ اکیپ عملیاتی در سطح استان، هرس ۳۵۰ اصله درخت درگیر با شبکه در اولویت قرار گرفت و ۱۴۶ مورد سیم پارگی شبکه نیز اصلاح شد.

وی بیان کرد: همچنین با رفع عیب و برق دار کردن ۱۴۵ دستگاه ترانسفورماتور در یک تلاش جمعی توسط نیروهای عملیاتی، مشترکان برق دار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اضافه کرد: با تعویض پایه‌های آسیب دیده و اصلاح ۱۷۰ مورد رابط، ۱۷۰ فشار متوسط، تعویض و اصلاح ۸۰ پایه معیوب و همچنین جداسازی شبکه‌های آسیب دیده و انتقال بار روی خطوط همجوار در ۳۵ نقطه و تعویض ۱۲ اصله پایه فشار ضعیف کار نیروهای خدوم تداوم یافت تا شب گذشته خانه‌ای بدون برق نماند.

کریمی همچنین از انجام ترابری و انتقال لوازم پایه و ترانسفورماتور به محل‌های آسیب دیده جهت انجام اصلاحات شبکه خبر داد و گفت: این تلاش همچنان تا پاسی از شب ادامه داشت و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: مدیریت برق همه شهرستان‌های استان هم‌اکنون با اعلام ستاد بحران استان در حالت آماده باش هستند و تا آخرین ساعت‌های ناپایداری جوی و شرایط ویژه اقلیمی این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت..

کریمی با ارائه آماری از تجهیزات و ملزومات به‌کار گرفته شده برای برق‌دار شدن خطوط آسیب دیده و اصلاح شبکه و تأمین و توزیع برق پایدار گفت: در مجموع ۱۶۹ اصله پایه فشار متوسط، ۵۲ اصله پایه فشار ضعیف، و ۱۹ دستگاه ترانس در ظرفیت‌های مختلف معیوب شد که بخش عمده آن‌ها تاکنون اصلاح و مشترکان برق دار شده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون گروه‌های عملیاتی به ۵۶۴ منطقه اعزام و خرابی‌های برق را در نقاط مختلف استان برطرف کردند.

کد خبر 6080603

دیگر خبرها

  • گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان
  • محافظت از شهرها در برابر تغییرات آب‌وهوا با معماری اقلیمی
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان
  • اختلال در سیستم ایمنی بدن با گرمای شدید