Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در جلسه نظام بازنشستگی نیرو‌های مسلح، تشکیل کمیته‌ای برای خودکفا شدن صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح تصویب شد. تاریخ انتشار: 17:09 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۹۶۳

خبرگزاری میزان - جلسه نظام بازنشستگی نیرو‌های مسلح ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جهانگیری در این جلسه با تأکید بر لزوم توانمند شدن صندوق های بازنشستگی گفت: در حال حاضر حقوق بازنشستگان کشوری و بخش زیادی از حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح توسط دولت پرداخت می شود که باید به راهکاری دست پیدا کنیم تا با توانمندی سازی صندوق های بازنشستگی، بار هزینه ای حقوق اعضای این صندوق ها از دوش دولت برداشته شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه در خصوص طرح پیشنهادی ستاد کل با عنوان «طرح کرامت»، تصریح کرد:‌ این طرح پیشنهادی که به استحضار مقام معظم رهبری نیز رسیده است می تواند زمینه خودکفا شدن صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح را فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به تدوین لایحه نظام جامع بازنشستگی توسط دولت، خاطرنشان کرد: در این لایحه ابعاد و جوانب مختلف مربوط به ساماندهی صندوق های بازنشستگی مورد بررسی قرار گرفته که بررسی ها و پیشنهادات مندرج در این لایحه می تواند در طرح کرامت مورد استفاده قرار گیرد.

جهانگیری افزود: لازم است کمیته ای با محوریت سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با عضویت نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل و ظرف مدت سه ماه طرح پیشنهادی کرامت را مورد بررسی و نتیجه را برای تصویب به دولت ارائه دهند.

در این جلسه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز گزارشی از سابقه فعالیت صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح ارائه کرد و گفت: در طرح کرامت بر اساس پیشنهادی که ستاد کل نیروهای مسلح ارائه داده، صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح طی دوره ای مشخص به خودکفایی در هزینه ها خواهد رسید.

در این نشست که وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس سازمان امور اداری و استخدامی نیز حضور داشتند، سردار سلیمانی معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از طرح کرامت و پیشنهادات ارائه شده در این طرح برای خودکفا شدن صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح ارائه کرد و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد، کمیته ای با محوریت سازمان امور اداری و استخدامی و با عضویت نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل و ظرف مدت سه ماه طرح پیشنهادی کرامت را مورد بررسی و نتیجه را برای تصویب به هیئت دولت ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهانگیری بازنشستگی ستاد کل نیروهای مسلح طرح پیشنهادی طرح کرامت کمیته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: قصدی برای ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی درباره عملیات تنبیهی «وعده صادق» در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق که شب گذشته صورت گرفت، تصریح کرد: تعداد قابل توجهی پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک در این عملیات مورد استفاده قرار گرفت و با استفاده تاکتیک‌های خوب اندیشیده شد و طراحی مناسب صورت گرفت که نه گنبد آهنین و نه سپر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی نتوانست مقابله‌ی قابل توجهی با این عملیات داشته باشد و عملیات به اهدافش نائل شد.

وی افزود: آمریکا که اعلام می‌کرد از عملیات رژیم صهیونیستی در دمشق اطلاع نداشته اما در واقع آن عملیات با چراغ سبز او انجام شده بود و اعلام می‌کند دنبال توسعه‌ی تنش در منطقه نیست اما اطلاعات ما حاکیست که با تمام توان در فضای عراق و اردن تلاش کرد این عملیات خنثی شود و نتوانست و عملیات به اهداف رسید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: ما این عملیات را منتج به نتیجه می‌بینیم و از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی
  • پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • ببینید | سرلشکر باقری: عملیات خاتمه یافت | پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • ببینید | اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود
  • سرلشکر باقری: قصدی برای ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم
  • عبور صهیونیست‌ها از خطوط قرمزمان قابل تحمل نبود