Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:19:39 GMT

۱۹ هزار تن محصولات صیفی در شهرستان فسا برداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۳۰۹۸

۱۹ هزار تن محصولات صیفی در شهرستان فسا برداشت شد

ناصر انصاری، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این میزان محصول، بیش از هشت هزار تن هندوانه و ۱۱ هزار تن خربزه است و برداشت این محصولات در این شهرستان از اواخر خردادماه آغاز می‌شود و تا پایان تیرماه ادامه دارد،

وی بیان کرد: سطح زیر کشت این ۲ محصول در شهرستان فسا ۷۸۳ هکتار است که از این رقم ۱۹۸ هکتار به کشت هندوانه و ۵۸۵ هکتار به کشت خربزه تعلق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص یک میلیارد ریال یارانه نهال به متقاضیان فسایی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا همچنین اظهار داشت: یک میلیارد ریال یارانه نهال به باغداران و متقاضیان کشت گیاهان دارویی در این شهرستان اختصاص یافت.

انصاری با بیان اینکه این یارانه به نهال‌های خرما، انجیر، زیتون و گل محمدی تعلق می‌گیرد گفت: متقاضیان باید برای برخورداری از این یارانه با به همراه داشتن مدارک آب و زمین مورد نظر به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه و پس از تایید کارشناسان، از طریق نهالستان‌های مجوزدار اقدام به تهیه نهال ‌کنند.
به گفته وی، در شهرستان فسا بهره‌بردارانی که شامل دریافت این یارانه شده‌اند ۳۶ نفر هستند.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی صیفی جات فسا اراضی کشاورزی یارانه مصرف فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی صیفی جات فسا اراضی کشاورزی یارانه مصرف فارس وزارت جهاد کشاورزی صیفی جات فسا اراضی کشاورزی یارانه مصرف فارس شهرستان فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز قمرزاده عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برداشت محصول چغندرقند از سطح پنج هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان دزفول آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: همچنین تعداد ۲۹ ماشین‌آلات کار برداشت چغندرقند را در شهرستان دزفول انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: پیش بینی شده حدود ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع شهرستان دزفول برداشت و به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله به صورت پاییزه کشت می‌شود.

کد خبر 6088141

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب