Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

1958...0913: سلام رزمندگان بسیجی ازمیهن دفاع کردندفاقدبیمه درمانی ونيازمندهستند

 

2335.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..0914: سلام مگه قرار نبود قیمت لوازم خانگی تغییر پیدا نکند خدا انصاف بدهدگناه منه جوان تازه ازدواج کرده چیه 20روز قبل وام طرح اسنوارو به مبلغ 15میلیون گرفتم دادم به نماینده ی شرکت به من گفته جنست رو میارم میدم امروز میگه 4میلیون باید اضافه بدی چون افرایش قیمت داشته شرکت تورو قرآن پیگیری کنید

 

214...0913: باسلام،چرابازنشستگان،سهميه گردشگری ندارند؟

 

7112...0917: سلام خسته نباشیدمن در قرعه کشی دو روز پیش ایران خودرو برنده خودرو شدم،الان دو روز هست که هر چه تلاش می کنم نمی تونم وجه رو واریز کنم فقط به خاطر اینکه وارد درگاه که می شه می زنه عدم تطابق کدملی با مشخصات ارسالی از پذیرنده!هیچکس هم پاسخگو نیست،فقط پاسکاری می کنند.خیلیا این مشکل رو دارن لطفا پیگیری کنید که حق ما ضایه نشه

 

5585...0912: پمپ بنزین جایگاه 186 تهران منطقه 19 پروتکل کرونا رو رعایت نمی کنه و برخورد تندی با مراجعه کننده ها داره

 

4373...0915: قیمت گوشی a50 بوده 3.600.000 الان هست 6.500.000 چرا اخه باید اینقد گرون بشه

 

0473...0915: اگر در کشور گوشی به تعداد زیاد هست !چرا قیمت گوشی روز به روز داره زیاد می شه؟

 

3029...0902: با سلام، خواهش می کنم مشکلات دریافت وام ازدواج رو پیگیری کنید، هر بانکی برای خودش قوانین پاگیری اضافه می کنه که با شرایط دریافت وام در تضاد هستند

 

8400...0911: سلام. لطفا پیگیر شوید چرا دولت تا الان بیمه بیکاری کرونایی اردیبهشت را واریز نکرده. اگه پشیمون نشده پس کی واریز می شه؟ به آخر تیرماه رسیدیم.

 

6181...0913: سلام همسان سازی بعد از400تومان افزايش حقوق به 2تومن رسيده درمردادماه چقدرمی شود

 

1516...0935: سلام، خسته نباشید، من می خواستم راجع به نیروهای شرکتی صحبت کنم، واقعا نیروهای شرکتی ارگان های مختلف خیلی اوضاع بدی دارن ،تمام بانک‌ها نیروهای شرکتی خودشون رو قراردادی کردن اما بانک ملت همچنان اقدامی نمی کنه، بخدا به زور شکم خودمون رو سیر می کنیم، خواهش می کنم پیگیری کنید

 

2462...0937: سلام چرا حقوق سرایداران مدارس کاهش یافته و افزایش ۴۰۰ هزار تومانی دوباره کم شده لطفا پیگیری کنید

 

0960...0918: سلام.رتبه بندی معلم هارواجرانکردند، زمانی هم که اجرا کردندکامل اجرا نکردند،عاجزانه التماس می کنم به گوش مسئولان برسانید31شهریوربازنشسته می شیم کامل اجرا کنندمدیون مانشند حق الناس به گردنشان نمونه.جناب آقای نوبخت..

 

9712...0912: سلام و خسته نباشید.من از ساکنین شهر کرج هستم.با وجود اینکه این شهر در شرایط هشدار قرار دارد اما متاسفانه نظارت ها بسیار ضعیف هستند و اکثر رستوران ها،فست فودها،مکان های عمومی مثل قبل و بدون رعایت پروتکل ها فعالیت می کنندلطفا مسئولین رسیدگی کنند

 

7405...0937: سلام چرا کسی به فکر جا ماندگان سهام عدالت نیست

 

6150...0919: چراپول فروش سی درصدسهام عدالت رانمی ریزندلطفاپیگیری کنید

 

8698...0937: سلام درمورد نیروهای شرکتی وتبدیل وضعیت گزارش تهیه کنید نیروی 6ساله شرکتی منابع طبیعی خداقوت

 

1325...0911: سلام شماروبه خدا گزارش،تکان دهنده برای جنگل ها شمال تهیه کنید شاید دل مسئولین کشور سوخت کاری کردنتشکر

 

8699...0921: سلام.چرا افزایش سن تربیت معلم رو زود معلوم نمی کنند ما پشت کنکوری ها سر دوراهی موندیم.لطفا پیگیری کنید. ممنون.

 

7309...0911: باشگاه خبرنگاران خواهشا از شرکت لبنی دوشا آمل خبر تهیه کنید چون 50 تا کارگر از کار بیکار شدند

 

4922...0916: سلام افراد زیادی ازسهام عدالت برخوردار نیستند درواقع جا ماننده اند به مسئولین محترم گوش زد کنیدکه کاری برای این ها بکنند

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نیروهای شرکتی پیگیری کنید سلام چرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه