Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از خبرنگاران حوزه خارجی شبکه ان بی سی نیوز اعلام کرد هیچ رئیس جمهوری در آمریکا همانند دونالد ترامپ، کاخ سفید را به تریبون حمله به مخالفان خود تبدیل نکرده است.

اندرویا میشل در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: من دوران ۷ رئیس جمهور آمریکا را پوشش (خبری) داده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هیچگاه رئیس جمهوری از آمریکا را ندیدم که رز گاردن یا هر مکانی از کاخ سفید را به تریبونی برای حمله سیاسی علیه مخالفان انتخاب مجدد خود بدل کرده باشد.

این خبرنگار آمریکایی در پیام خود یادآور شد ترامپ کنفرانس‌های خبری کاخ سفید را با گردهمایی‌های انتخاباتی اشتباه گرفته است. به اعتقاد این خبرنگار کهنه کار نشست‌های خبری کاخ سفید کمترین شباهت را به یک نشست مطبوعاتی داشته آن هم در بحبوحه رکود اقتصادی و شیوع کرونا.

رئیس جمهور آمریکا به بهره جستن از موقعیت‌های مختلف برای حمله به منتقدان خود شناخته شده است. توئیتر تریبون محبوب او برای هدف قرار دادن مخالفان و منتقدانش به حساب می‌آید. عملکرد چالش برانگیز او در مواجهه با همه گیری ویروس کرونا، روز‌های ناخوشایندی را برای او در کمتر از ۴ ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رقم زده و به همین دلیل او از هر موقعیتی برای حمله به مخالفان خود و در راس آن‌ها جو بایدن، رقیب دموکراتش استفاده می‌کند.

با ثبت رکورد بی سابقه بیکاری و رکود اقتصادی در آمریکا، به نظر می‌رسد برگ برنده ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ اکنون به پاشنه آشیل او در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات آمریکا کاخ سفید کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • هنیه: درباره حمله رژیم اسرائیل به رفح هشدار می دهیم
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • عملیات ایران نبوغ‌آمیز بود/ ایران مانند شیر است و اسرائیل مثل یک «سگ چلاق» / نتانیاهو معادل هیتلر است/ آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار دارد