Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:39:06 GMT

فیکها، بازیگر پشت پرده کامنتهای دورغ!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۳۹۹۳

فیکها، بازیگر پشت پرده کامنتهای دورغ!

بعد از حضور ده ها هزار نفری مردم در حمایت از حجاب و عفاف، با توجه به امکان نظر دهی منتقدین، برخی معاندین جهت تخریب با یک سیستم و اظهار هویت های جعلی به دروغ متوسل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، بعد از حضور ده ها هزار نفری مردم در سامانه حضور مجازی و حمایت از حجاب و عفاف،با تو جه به امکان نظر دهی منتقدین، برخی معاندین جهت تخریب با یک سیستم و اظهار هویت های جعلی به دروغ متوسل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی کامنت های ساختگی آنها را زیر ببینید:

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است

مهدی خسروی کارگردان فیلم سینمایی «عروس خیابان فرشته» که به تازگی به صورت آنلاین اکران شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره شکل‌گیری ایده ساخت این فیلم سینمایی اظهار کرد: طرح اولیه این فیلم سینمایی توسط مجتبی متولی نوشته شده که محمدرضا شریفی‌نیا نیز در نگارش آن نقش داشت. وی این طرح را به من پیشنهاد داد که آن را کمی بسط و گسترش دادیم و در نهایت الهه زارع‌نژاد فیلمنامه این اثر را نوشت و با نگارش نسخه نهایی فیلمنامه وارد مرحله ساخت این اثر سینمایی شدیم.

خسروی عنوان کرد: قبل از اینکه سراغ ساخت «عروس خیابان فرشته» بروم فیلمنامه‌ای داشتم که ساخت آن در نظرم بود که آن فیلمنامه هم اثری کمدی بود. اولین فیلم بلند من که «هفت معکوس» نام دارد هم با وجود اینکه فیلمی کمدی نیست اما فضای شیرینی دارد و قصد داشتم برای اولین فیلم سینمایی‌ام جدی‌تر به سراغ ژانر کمدی بروم. ساخت فیلم‌های غیرکمدی امروز در سینمای ایران کار ساده‌ای نیست و معمولاً این فیلم‌ها با شکست روبه‌رو می‌شوند. به همین دلیل که فیلم کمدی امکان فروش بیشتری دارد و موفقیت در گیشه و جنبه‌های اقتصادی تولید فیلم برایم اهمیت داشت به سراغ این ژانر رفتم.

وی درباره فروش این فیلم سینمایی در گیشه گفت: استقبال خوبی از فیلم شد ولی قطعاً در حد ایده‌آل نبود. «عروس خیابان فرشته» می‌توانست فروش بیشتری داشته باشد اما این فیلم و اکران آن برای من تجربه ارزشمندی بود تا بتوانم در ساخت یک فیلم و همچنین شناخت سازوکارهای اکران بهتر عمل کنم.

کارگردان «هفت معکوس» در ادامه تصریح کرد: فیلم «عروس خیابان فرشته» می‌توانست ریتم تندتری داشته باشد یا می‌توانستم قسمت‌های کمیک بیشتری در این فیلم ایجاد کنم اما از آنجا که تجربه اول من در اکران بود با مولفه‌های جلب نظر مخاطب آشنا نبودم از طرفی مطمئنا پخش فیلم نیز موضوع بسیار مهمی است که در فروش آن تأثیر چشمگیری دارد اما من برای اکران فیلم آشنایی چندانی با این مقوله نداشتم.

خسروی درباره انتخاب بازیگران فیلم گفت: بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، رضا عطاران یا جواد عزتی ستاره‌هایی هستند که به یک ثبات در فروش رسیده‌اند و قطعاً عکس آن‌ها روی پوستر یک فیلم می‌تواند عاملی برای موفقیت آن اثر باشد اما من قصد داشتم در این فیلم از بازیگران دیگری استفاده کنم و از طرفی فیلمنامه ما قصه‌ای نبود که جایی برای حضور این بازیگران داشته باشد چرا که شخصیت‌های اصلی فیلم از نظر سنی با سن این بازیگران متفاوت بودند و نقش‌هایی که می‌توانست مناسب حضور این بازیگران باشند حضور زیادی در قصه نداشتند.

وی افزود: مجموع بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند مثل یک گروه موسیقی با هم هماهنگ هستند و ساختار خوبی را شکل داده‌اند. بر این عقیده نیستم که یک فیلم را می‌توان بر پایه حضور یک بازیگر مطرح ساخت و برای هر نقش باید بازیگر مناسبی در نظر گرفت. برخی مواقع بازیگران کمتر شناخته شده می‌توانند در یک فیلم با ساختار و فیلمنامه خوب آنقدر درخشان ظاهر شوند که رکوردها را جابه‌جا کنند و این اتفاق با فیلم «فسیل» و بازیگر آن بهرام افشاری که نسبت به دیگر بازیگران سینمای کمدی فردی کمتر شناخته شده بود، افتاد. به عقیده من برای موفقیت یک فیلم، فیلمنامه خوب از حضور بازیگر چهره مهم‌تر و تأثیرگذارتر است.

این کارگردان درباره اکران آنلاین فیلم ها یادآور شد: اکران آنلاین فرصت مناسبی است برای فیلم‌هایی که به هر دلیل کمتر دیده شده‌اند و مخاطبانی که نتوانسته‌اند در زمان اکران سینماها فیلم را ببینند می‌توانند در اکران آنلاین مخاطب این اثر باشند. فیلم «عروس خیابان فرشته» نوروز در فیلم نت اکران شد که با ماه رمضان همزمان بود و خیلی از دوستان من نتوانستند فیلم را ببینند ولی تا امروز هم استقبال خوبی از این فیلم صورت گرفته است اما اگر مشکلاتی چون کپی رایت حل شود قطعا اکران آنلاین می‌تواند نقش تأثیرگذارتری در فروش داشته باشد.

خسروی در پایان تأکید کرد: فیلم «عروس خیابان فرشته» که در حال حاضر در اکران آنلاین فیلم‌نت است، اثری کمدی و اجتماعی است و اتفاقاً موضوعی را به تصویر کشیده که بسیاری از خانواده‌ها با آن درگیر هستند و هر کسی می‌تواند با یکی از کاراکترهای فیلم حس همذات پنداری داشته باشد چراکه در این فیلم از هر قشر یک کاراکتر حضور دارد و من فکر می‌کنم این فیلم می‌تواند نظرات و سلایق مختلف را به خود جلب کند.

محمدرضا شریفی نیا، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی نیا، علیرضا جعفری، سام نوری، پوریا پورسرخ، حسام نواب صفوی، کمند امیرسلیمانی، شقایق فراهانی، رامین ناصرنصیر، تارا عطار، ملودی موسوی، فهیمه رحیم نیا و هلیا امامی در «عروس خیابان فرشته» به ایفای نقش پرداخته اند.

کد خبر 6083327 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • رسانه‌های فلسطینی از دروغ آمریکا در میزان کمک‌رسانی به غزه پرده برداشتند
  • کیانو ریوز گرفتار طنز هوایی می‌شود