Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (ع) گفت: 8 میلیارد و 543 میلیون تومان از سوی این قرارگاه با مشارکت خیرین و نیکوکاران در سه مرحله جهت خدمات رسانی به مردم آسیب دیده و بیماران کرونایی هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود پارچه باف در نشست خبری با اشاره به اقدامات ستاد قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(ع) در ایام شیوع ویروس کرونا در قم اظهار کرد: این ستاد به صورت مردمی از هفته نخست اسفندماه سال گذشته فعالیت های خود را در راستای کمک رسانی به مردم آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم در قالب قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (ع) در دو بخش اجرایی و مالی در سه مرحله آغاز شد، اظهار کرد: در مرحله نخست به صورت روزانه 2 هزار و 500 پرس غذای گرم تهیه و بین طلاب، جهادگران، بیمارستان ها و خانواده هایی که با ویروس منحوس کرونا دست به گریبان بودند توزیع شد.

پارچه باف با عنوان اینکه در ادامه خدمت مومنانه در مرحله نخست آب میوه و کیک به عنوان میان وعده و بسته های بهداشتی شامل دست کش، محلول ضد عفونی کننده و ماسک نیز توزیع شد ادامه داد: در مرحله نخست مبلغ یک میلیارد و 222 میلیون و 500 هزار تومان بابت اقدامات عنوان شده هزینه شده است.

رئیس ستاد قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (ع) به اقدامات انجام شده در این مرحله اشاره و تصریح کرد: در این مرحله 330 هزار ماسک تهیه و در سطح موکب های سلامت و منازل در سطح شهر قم توزیع شد.

وی اقدامات این ستاد در دومین مرحله خدمات رسانی به مردم در ایام شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این مرحله به 12 هزار و 141 نفر کارت هدیه  500 هزار تومانی اهدا شد.

پارچه باف ادامه داد: در سومین مرحله خدمات رسانی این ستاد به مردم آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا 5 هزار بسته معیشتی شامل ماکارانی، برنج، روغن و ... به ارزش هر بسته 250 هزار تومان توزیع شد.

وی ضمن تقدیر از تمام مشارکت کنندگان در امر خیر خدمت رسانی به مردم در ایام شیوع کرونا گفت: با همت و مشارکت خیرین 8 میلیارد و 543 میلیون تومان در سه مرحله جهت خدمات رسانی به مردم آسیب دیده و بیماران کرونایی هزینه شد.

رئیس ستاد قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (ع) با اشاره به ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع برای ارائه خدمات در ایام شیوع ویروس کرونا ادامه داد: با استعلام از 5 نهاد توزیع هدیه های 500 هزار تومانی و بسته های معیشتی صورت گرفت تا موازی کاری صورت نگیرد و این خدمات به کسانی ارائه شود که از هیچ نهادی خدمات حمایتی دریافت نمی کنند.

وی با بیان اینکه کمک مردم قم در ایام شیوع کرونا به ستاد قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (ع) برمبنای جمعیت بی سابقه بود، تصریح کرد: از خیرین و نیکوکاران درخواست داریم هدایای خود را با توجه به شیوع موج دوم کرونا برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان به شماره حساب 0109095757006  یا شماره کارت 6037997546681355 واریز کنند.

پارچه باف در بخش دیگری از سخنان خویش اضافه کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر گذشت یک پروسه زمانی امکان عادی شدن شیوع این ویروس، تعداد 100 هزار ماسک تهیه شد که این ماسک ها با قیمت تمام شده بین نهادهایی مانند نماز جمعه، آموزش و پرورش، دادگستری و ... توزیع می شود و هزینه آن صرف خدمات رسانی به مردم خواهد شد.

وی اضافه کرد: در ادامه خدمات مومنانه 500 خانه در بخش مرکزی قم شامل روستای مسیله، ملک آباد و ... تا دامنه دریاچه حوض سلطان شناسایی شدند که تعمیر و مرمت این منازل انجام شود. همچنین تهیه 500 جهیزیه عروس به نوعروسانی که برای شروع زندگی با مشکل جهیزیه مواجه هستند، در دستور کار است.

انتهای پیام/78005/آ40

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمت مومنانه قرارگاه کریمه اهل بیت خدمات رسانی به مردم شیوع ویروس کرونا ایام شیوع هزار تومان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور

رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شب گذشته_چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_در گفت‌گوی تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان را جویا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

منبع: ایرنا کد خبر 745851

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس