Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@13:52:35 GMT

یک‌سوم کارکنان دولت در تهران دورکار شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۴۳۹۵

یک‌سوم کارکنان دولت در تهران دورکار شدند

معاون توسعه و مدیریت استانداری تهران گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی که در تهران مستقر هستند با برنامه‌ریزی‌های دقیق مسئولیت‌های خود را با دو سوم کارکنان انجام دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه و مدیریت استانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش شیوع کرونا گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی که در تهران مستقر هستند به استثنا بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی و حوزه‌های خدمات رسان مکلف هستند با برنامه ریزی های دقیق مسئولیت‌های خود را با با دو سوم کارکنان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس پاشا با اشاره به اینکه مدیران باید به این مصوبه توجه ویژه داشته باشند گفت: یک سوم کارکنان از طریق دورکاری و یا مرخصی به صورت چرخشی از حضور در محل کار معاف خواهند بود.

معاون توسعه و مدیریت استانداری تهران افزود: این مصوبه امروز تصویب و از شنبه ۲۸ تیرماه اجرایی خواهد شد و دستگاه‌هایی که از این دستور تبعیت نکنند مشمول برخورد قانونی می‌شوند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: کارکنان دولت دورکاری استانداری تهران سوم کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان با بیان اینکه پروژه‌های با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت باید تکمیل شوند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید اولویت خود را تکمیل پروژه‌های با پیشرفت ۸۰ درصد قرار دهند و باید مابقی اعتبارات را دریافت کنند.

او با تأکید بر لزوم توجه به دریافت اعتبارات به منظور تکمیل طرح‌هایی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد توسط دستگاه‌های اجرایی افزود: دستگاه‌های اجرایی برای دریافت مطالبات و اعتبارات خود باید ارتباط خود با مرکز را بیشتر کنند و از هیچ تلاشی در این مورد دریغ نکنند. 

استاندار گیلان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان ابتدا باید پروژه‌های نیمه تمام سال گذشته خود را تعیین تکلیف کنند و از طریق طرح مولدسازی طرح‌ها را تکمیل و سپس برای تخصیص اعتبارات خود تلاش کنند.

عباسی همچنین با بیان اینکه دولت در طرح مولدسازی دست دستگاه‌های اجرایی را باز گذاشته است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی عملکرد خود بوده و اقدامات دولت را برای رسانه‌ها بیان کنند.

او با تأکید بر لازم الاجرا بودن اجرای طرح مولدسازی در گیلان توسط دستگاه‌های اجرایی افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند و هیچ عذری در این مورد پذیرفته نیست.

استاندار به نقش بانک‌ها در تخصیص تسهیلات و تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی مهم در گیلان اشاره و تصریح کرد: میزان تسهیلات اعطا شده مربوط به سفر رئیس جمهور به این استان باید توسط تیم اقتصادی دولت مشخص شود.

به گفته عباسی، بودجه سال آینده هنوز اعلام نشده و بودجه سال گذشته باید به طور کامل تخصیص پیدا کند، زیرا اکنون بهترین فرصت برای تکمیل پروژه‌ها به دلیل وضعیت خوب آب و هوایی است.

او بر مطالبه‌گری دستگاه‌های اجرایی در خصوص حل مشکلات در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: اگر نهادی با دستگاه‌های اجرایی همکاری نمی‌کند باید تعیین تکلیف شود که دلیل انجام آن مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود