Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از فارس، ابوالقاسم شمسی درباره آخرین وضعیت واگذاری ورزشگاه‌ شهید کاظمی به پرسپولیس و ورزشگاه امام رضا (ع) به استقلال اظهار داشت: من متولی پاسخگویی نسبت به اینکه دو ورزشگاه در اختیار استقلال و پرسپولیس است نیستم و باید وزارت ورزش و جوانان در این زمینه پاسخگویی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه اهمیت دارد در حال حاضر تنها مجموعه های شهدای گمنام و درفشی‌فر برای پرسپولیس و مجموعه مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال به سازمان خصوصی سازی معرفی شده اند.

وی افزود: من نمی‌دانم بحث واگذاری این ورزشگاه ها به پرسپولیس واستقلال به چه شکلی است و از آن چگونه استفاه می‌کنند اما روز گذشته که در جلسه وزارت ورزش بودیم مشخص شد ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی نه برای پرسپولیس و استقلال است و نه وزارت ورزش بلکه برای شهرداری تهران است. سازمان املاک و مستغلات شهرداری در جریان این موضوع است. بهتر است وزارت ورزش خودش درباره این ورزشگاه‌ها پاسخگو باشد.

عضو هیأت عامل سازمان خصوصی سازی درباره ایرادهای مطرح شده نسبت به واگذاری دو ورزشگاه به پرسپولیس و استقلال بیان کرد: بحثی برای واگذاری ورزشگاه کاظمی به پرسپولیس و امام رضا(ع) به استقلال وجود ندارد و این موضوع در دستور کار هم قرار نگرفته است. تنها ورزشگا‌ه‌های مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال و شهید درفشی‌فر و شهدای گمنام برای پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی معرفی شدند. اگر سندی برای مالکیت پرسپولیس و استقلال روی ورزشگاه کاظمی و امام رضا وجود دارد به ما هم نشان بدهید زیرا مالکیت این دو مجموعه در اختیار شهرداری تهران است.

شمسی ادامه داد: البته برای ورزشگاه‌های دیگر هم سند مالکیتی به سازمان خصوصی سازی ارائه نشده که این موضوع در حال انجام است. برای واگذاری ورزشگاه کاظمی به پرسپولیس و امام رضا به استقلال دستورالعملی وجود ندارد اما در یکی دو هفته آینده قطعا ورزشگاه مرغوبکار به نام استقلال و درفشی‌فر به نام پرسپولیس می‌شود و سند مالکیت برای آنها صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین مراحل قانونی ثبت مالکیت ورزشگاه شهدای گمنام به نام پرسپولیس و مرغوبکار به نام استقلال در مراحل قانونی است. باز هم تاکید می‌کنم درباره امام رضا و شهید کاظمی وزارت ورزش هیچ گونه بحثی را در امر معرفی آنها در واگذاری پرسپولیس و استقلال مطرح نکرده است. زیرا سند این ورزشگاه‌ها به نام شهرداری تهران است. احتمال دارد به باشگاه‌‌ها بگویند در ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا تمرین کنید که آن بحث دیگری است و به ما ارتباطی ندارد.

عضو هیأت عامل سازمان خصوصی سازی درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: در حال حاضر مراحل آماده سازی برای پذیرش بحث افزایش سرمایه باشگاه ها را انجام می‌دهیم. اگر سند مالکیت دو ورزشگاه (مرغوبکار، درفشی‌فر) را بگیریم افزایش سرمایه انجام می‌شود.

104 / 351 استقلال پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی ابوالقاسم شمسی کمپ مرحوم حجازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی کمپ مرحوم حجازی پرسپولیس و استقلال سازمان خصوصی سازی شهید کاظمی وزارت ورزش دو ورزشگاه ورزشگاه ها امام رضا امام رضا درفشی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب