Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز چهارشنبه در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به جایگاه فرهنگ و اقتصاد به عنوان دو رکن اصلی کشور و استان، اظهارداشت: در حوزه اقتصاد یکی از بخش‌های اصلی که می‌تواند نقش فراوانی داشته باشد وزارت صمت، سازمان‌ها و ادارات تابعه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: با وجود صرف بودجه‌های فراوان، از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان به‌درستی بهره‌برداری نشده است.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: سیستان و بلوچستان غنی از سرمایه‌های ارزشمندی است که تاکنون استحصال نشده و نقش دستگاه‌های دولتی و خصوصی در این زمینه مؤثر است.

وی بیان کرد: گاهی اوقات حتی سرمایه‌گذاران بومی نیز در این استان سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و وقتی از آنان علت را جویا می‌شویم از عدم استقبال و سنگ‌اندازی‌ها در مسیر اجرای طرح‌ها گلایه دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه سواحل مکران در جنوب سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: پروژه‌ها چه کشوری و چه استانی باید به‌صورت عادلانه در تمام نقاط استان توزیع و پشتیبانی شوند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به خشکسالی‌های پی‌درپی و نبود صنعت و عدم بهره‌گیری لازم از مرز و بازارچه‌های مرزی، متأسفانه مردم به شغل‌های کاذب سوق داده‌شده‌اند افزود: پروژه‌های مختلف باید در سیستان و بلوچستان اجرا شود تا شاهد اشتغالزایی بیشتری در استان باشیم و در کنار پروژه‌های کوتاه‌مدت و زودبازده، پروژه‌های زیربنایی را نیز به‌صورت هم‌زمان اجرا کنیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت سرمایه گذاری مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان

معاون وزیر حمل و نقل تاجیکستان و هیأت همراه که به منظور بررسی همکاری های لجستیکی جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت به تهران سفر کرده است از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

در این سفر هیات تاجیک ضمن بازدید و آشنایی با امکانات و زیر ساخت های بندر چابهار، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و مسئولان منطقه آزاد و حمل و نقل جاده‌ای دیدار و در خصوص مراودات تجاری و توسعه ترانزیت کشور جمهوری تاجیکستان از طریق بندر شهید بهشتی مذاکره کردند.

در این نشست مشترک، عسکری نسب مدیرکل بنادرو دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های بالای چابهار که می تواند پل ارتباطی کشور تاجیکستان برای دسترسی به اقیانوس هند باشد بر آمادگی این بندر برای تسهیل تجارت فعالین اقتصادی کشور تاجیکستان در این بندر و همچنین واگذاری محوطه های پسکرانه جهت سرمایه‌گذاری آن کشور تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند