Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان می‌گوید وزارت ورزش در سال‌های اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را بدون یک ریال کمک دولت حفظ کرده است. تاریخ انتشار: 20:17 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۹۹۸

خبرگزاری میزان- مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: خوشحالم به هواداران و مردم اعلام کنم، روند واگذاری طبق برنامه و با کمک و همراهی سازمان خصوصی‌سازی و مدیران عامل دو باشگاه به خوبی پیش می‌رود و به زودی اتفاق تاریخی واگذاری استقلال و پرسپولیس بعد از چهل سال اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: کار بزرگ برای حفظ وضعیت دو باشگاه در سال‌های گذشته صورت گرفته است و توانستیم بدون یک ریال کمک دولت به خاطر ممنوعیت‌های قانونی و در شرایط سخت تحریم، با کمک حامیان مالی در کمال شفافیت و صحت استقلال و پرسپولیس را به عنوان سرمایه‌های ملی حفظ کنیم.

مسعود سلطانی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: یقین دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس درآمد‌های آنها افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش: ورزشگاه‌های امام رضا و شهید کاظمی از ابتدا هم متعلق به استقلال و پرسپولیس نبود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس وزارت ورزش مسعود سلطانی فر استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امروز عصر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان فیروزگر تهران از استاد ابوالقاسم رایگان داور سابق کشتی و نویسنده کتاب گنجینه فنون کشتی عیادت کرد.

استاد رایگان متولد سال ١٣٠٩ در سال ١٣٣۴ کار مربیگری و داوری کشتی را آغاز کرد و قضاوت کشتی نامدارانی چون جهان پهلوان تختی و جهانبخت توفیق را در آن سال‌ها عهده‌دار بود.

این مربی-داور کشتی با سابقه در سال ١٣٨٢، کتاب ارزشمند گنجینه فنون کشتی آزاد و فرنگی را از نزدیک به ۵٠ سال تجربه خود به رشته تحریر درآورد.

رایگان از هجدهم فروردین در بخش ICU این بیمارستان بستری است.

کد خبر 6080204

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم