Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@23:39:36 GMT

باشگاه پرسپولیس: خبر محرومیت صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۴۹۳۲

باشگاه پرسپولیس: خبر محرومیت صحت ندارد

این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد هیچ‌گونه حکم محرومیتی از سوی فیفا یا دیگر مراجع بین‌المللی به باشگاه ابلاغ نشده است و خبر اعمال محرومیت به هیچ‌وجه صحت ندارد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی نگرانی‌های پیش آمده برای هواداران از ناحیه انتشار شایعاتی مبنی بر بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالات به روی باشگاه پرسپولیس از سوی منابع غیر رسمی، باید به اطلاع عموم هواداران عزیز و افکار عمومی برساند که این خبر به هیچ‌وجه صحت نداشته و هیچ حکمی از سوی مراجع بین‌المللی علیه باشگاه ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارتباط، همان‌طور که پیش از این مورد تاکید قرار گرفت، باشگاه پرسپولیس در جریان پرونده برانکو ایوانکوویچ و دستیاران ایشان در مهلت قانونی نسبت به ارجاع پرونده به CAS اقدام کرد. با توجه با ایرادهای شکلی نسبت به ضمائم ارسالی نامه ای از سوی آن دادگاه ارسال شد که با رفع اشکال، پاسخ مناسب همین امروز ارسال گردید. این در حالی بود که با توجه به زمان‌بر شدن این روال، کمیته انضباطی فیفا در روزهای گذشته در ارتباط با پرونده نامه‌ای را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.

 بنا بر توضیح معاونت حقوقی باشگاه، کمیته انضباطی فیفا، حتی با این فرض که باشگاه پرسپولیس نسبت به ارجاع موضوع به دادگاه عالی ورزش اقدام نمی‌کرد با توجه به تاریخ اعلامی در نامه ارسالی خود، زمانی در چند هفته آینده را برای رسیدگی به موضوع تعیین کرده بود و بر این اساس ممکن نیست قبل از این تاریخ اقدام به اعلام نظر یا صدور رای نماید.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس در پرونده برانکو با خطری مواجه نیست

256 251

کد خبر 1410587

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر

با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس و دانیال اسماعیلی‌فر با جریمه مالی روبه‌رو شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، متن رأی کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی‌فر مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به شرح زیر است:

آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس

«در مورد گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ 1403/1/30 در ورزشگاه تختی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره 1441 مورخ 1402/9/7 بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین‌آمیز محسوب گردیده در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی‌فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد 71 و 112 (بند 5) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده 94 این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 400/000/000 ریال جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده 50 مقررات موصوف به پرداخت مبلغ 600/000/000 ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد. رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیرقابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ می‌باشد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • ارسال۲۳۰ هزاراظهارنامه پیش‌فرض درنخستین سال قانون جدیدمالیات