Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با رئیس کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه رزمایش کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان برای بار دوم برگزار خواهد شد گفت: سپاه پاسداران با همراهی آحاد مردم و بسیجیان در قالب پایگاه‌های شهری و روستایی در این مرحله نیز کمک‌های خوبی را به نیازمندان می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این رزمایش قرار است در هفته ولایت برگزار شود افزود: محقق شدن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک مومنانه راهبرد اصلی این رزمایش است که در مرحله آن بالغ بر ۸۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه سپاه با همراهی مردم و دیگر نهاد‌های همچنین می‌تواند در زمینه‌های مختلفی با کمیته امداد همراهی کند که آزادی زندانیان یکی از این مسائل است تاکید داشت: سال گذشته ۱۴ زندانی به همت مردم و کمک آنان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند و همچنین می‌تواند در زمینه نصب نیروگاه‌های خورشیدی، اشتغال روستایی توسط پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی اقدامات خوبی را با همکاری کمیته امداد انجام داد.

محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه نیاز است تا «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه را برای همه ایام سال و نه فقط کرونا، نهادینه کنیم گفت: به این صورت می‌توانیم به فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

او با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش به عنوان بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب، فعالیت خود را طی روز‌های آینده آغاز خواهد کرد ابراز داشت: امید است تا مردم مانند مرحله نخست همکاری و همراهی خوبی با این طرح داشته باشند.

مسعودیان‌را درباره برنامه‌های پیش روی کمیته امداد استان سمنان با همکاری مردم و خیران گفت: ذبح یک هزار و ۲۰۰ قربانی در عید قربان، راه اندازی کاروان جهیزیه در چهار شهرستان استان سمنان همزمان به سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در کنار اطعام علوی در این رزمایش در دستور کار در سطح استان قرار دارد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک مومنانه کمیته امداد ویروس کرونا کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان

آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح امروز برگزار شد و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر به رقابت می پردازند.

در استان سمنان ده هزار و شش داوطلب در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده اند.

این آزمون در حوزه‌های امتحانی دانشگاه‌های سمنان، صنعتی شاهرود، دامغان و گرمسار برگزار می شود و نتایج آن در نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی