Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@06:19:38 GMT

حاج‌محمدی شنبه استیضاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۴۹۶۷

حاج‌محمدی شنبه استیضاح می‌شود

در جلسه علنی شورای شهر رشت طرح استیضاح ناصر حاج محمدی شهردار رشت اعلام وصول شد و شهردار رشت طی مدت‌زمان ۱۰ روز و با نظر موافق اعضای شورا باید به‌منظور پاسخگویی در صحن شورا حضور پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در یک‌صد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورا واقع در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه از رسانه‌ها بابت حفظ آرامش فضای رسانه‌ای در جریان برگزاری طرح سؤال و موضوع استیضاح از شهردار رشت سپاسگزارم اظهار کرد: نتیجه استیضاح مشخص نیست اما به‌طور یقین اگر اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که حاج محمدی همچنان شهردار رشت باقی بماند با تمام توان به وی کمک می‌کنیم و در غیر این صورت نیز برای وی در هر پُست و جایگاهی که قرار است در آینده کسب کند آرزوی موفقیت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخریب خانه تاریخی میرزا کوچک جنگلی

اسماعیل حاجی پور به تخریب خانه تاریخی میرزا کوچک جنگلی درگذشته اشاره کرد و گفت: به‌منظور حفظ و صیانت از بناهای قدیمی و تاریخی رشت طرحی با امضای هشت عضو شورا در جلسه امروز مطرح‌شده است که طی آن شهردار رشت مکلف است پیش از صدور پروانه ساخت‌وساز برای چنین بناهایی در ابتدا، آن پرونده را به‌منظور بررسی تمامی جوانب به شورا ارسال کند.

وی با اعلام وصول استیضاح شهردار رشت در جلسه امروز شورا گفت: شهردار رشت طی مدت‌زمان ۱۰ روز و با نظر موافق اعضای شورا باید به‌منظور پاسخگویی در صحن شورا حضور پیدا کند

ارسال جزئیات وضعیت کرونا در رشت به کمیسیون بهداشت شورا

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از ریاست شورا تقاضا داریم تا طی نامه‌نگاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جزئیات کاملی از وضعیت کرونا در شهر رشت به کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست شورای شهر رشت اعلام شود اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از شهرهای گیلان نیز به لحاظ وضعیت کرونا در شرایط قرمز قرارگرفته‌اند با این اقدام در تصمیم‌گیری‌های کمیسیون نسبت به مراقبت‌های بهداشتی شهر با دقت بیشتری اقدام می‌شود.

بهراد ذاکری با بیان اینکه شهرداری رشت پرونده‌های ساخت‌وساز متعلق به ساختمان‌های دارای قدمت بالای هفتادسال را به شورا اعلام کند افزود: پرونده ساخت‌وساز درباره این ساختمان‌ها با توجه به قدمتی که دارند باید با دقت و تأمل بیشتری بررسی و صادر شوند و این موضوع با امضای موافق هشت عضو شورای شهر رشت به ریاست شورا ارسال‌شده است.

وی به وضعیت کارخانه کود آلی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: با توجه به تقاضای شهردار رشت مبنی بر خرید دستگاهی جدید برای کارخانه کود آلی نباید فقط به برخی از نظرات بسنده کرد و برخی از تجهیزات پیشنهادی از سوی شهرداری رشت، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی است که در حال حاضر در کارخانه کود آلی فراهم نیست.

ذاکری با اشاره به اینکه کلیات مناقصه پیرامون این پیشنهاد شهرداری رشت بررسی‌شده است بیان کرد: مناقصه برای این اقدام یک مرحله‌ای در نظر گرفته‌شده است و این مسئله نیز دارای ضوابط خاصی است که باید به آن توجه داشت و عدم شفافیت در مناقصه‌ها ممکن است تبعاتی به همراه داشته باشد.

به گزارش فارس، در این جلسه اعضای شورا با برگزاری جلسه استیضاح ناصر حاج محمدی شهردار رشت در هفته آینده، روز شنبه ساعت ۶ عصر موافقت کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: رشت استیضاح شورای شهر حاج محمدی شورای شهر رشت شهرداری رشت اعضای شورا شهردار رشت حاج محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار نوروزی شهردار قم و معاونین وی، اقدامات انجام شده در شهر مقدس قم را امیدوار کننده عنوان کرد و ابراز داشت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر بواسطه اقداماتی که در شهر انجام شده، یک تحولی رقم خورده است.

وی ادامه داد: قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است که نتیجه همکاری شورای شهر، تدابیر شهردار محترم و سایر مسئولین بوده است. به طور کلی هر کجا وحدت بوده است، کار‌ها به سرانجام رسیده‌اند؛ اما هر کجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.

امام جمعه قم تأکید کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین محترم استان، اعم از نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیر گذارند، ایجاد شود؛ چرا که سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.

وی خطاب به شهردار قم خاطر نشان کرد: در مجموع، عمران، آبادانی، مبلمان و خدمات شهری و تأمین بستر‌های امنیتی از شهرداری انتظار می‌رود؛ لذا جنابعالی با صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها که امری طبیعی است، به فعالیت بپردازید و با همراه کردن دیگران اقدامات ماندگاری را انجام دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام حسن مجتبی – علیه السلام – پرداخت و اظهار داشت: امام مجتبی – علیه السلام – می‌فرماید «إذا سَمِعتَ أحَدا یَتَناوَلُ أعراضَ الناسِ فاجتَهِدْ أن لا یَعرِفَک.» یعنی اگر شنیدی که فردی در جامعه با آبروی مردم بازی می‌کند، تلاش کن که این آدم تو را نشناسد؛ چرا که در این صورت به سراغ تو نیز خواهد آمد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال جدید خداوند برکتی به فکر، اندیشه و تلاش‌های ما بدهد تا شاهد تحولات چشمگیری نسبت به سال قبل و سال‌های قبل از آن باشیم.

دیگر خبرها

  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت