Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون کشتی گفت: دوستان سابق که به اتحادیه جهانی کشتی رفت و آمد داشتند، باید مدال طلای کمیل قاسمی را پیگیری می‌کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی پس از جلسه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی اظهار داشت: خوشبختانه در این شرایط کرونایی جلسه را به صورت وبینار برگزار کردیم و ۲۹ عضو مجمع و مدیران ادراه کل ورزش استان‌ها نظر خودشان را مطرح کردند و به آن‌ها گفتم در زمان تحویل گرفتن فدراسیون با بدهی ۶۰ میلیاردی مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آن‌ها صحبت کردم با پیگیری‌هایی که انجام داده ایم، نصف بدهی فدراسیون کشتی را که بیشتر آن‌ها مربوط به مباحث مالیاتی و حدود ۳۱ میلیارد تومان بود را پرداخت کرده ایم و باید تلاش کنیم بقیه این بدهی را نیز حتماً پرداخت کنیم.

او در خصوص کسب مدال طلا کمیل قاسمی توضیح داد:  آخرین نامه‌ای که دیشب به دست کمیته المپیک کشتی رسیده مبنی بر این است که باید نتیجه دوپینگ کشتی گیر ازبک به تایید مجمع کمیته بین المللی المپیک برسد و پس از آن و در صورت تایید دوپینگ این ورزشکار نامه آن به اتحادیه جهانی کشتی فرستاده شود و بعد از تصمیمی که آن‌ها می‌گیرند، مشخص خواهد شد که مدال طلای کمیل قاسمی به صورتی قطعی به وی می‌رسد یا خیر. وی ادامه داد: پیگیری اصلی این موضوع با کمیته ملی المپیک است البته ما هم به عنوان فدراسیون کشتی تلاش خود را کرده ایم و نامه نگاری‌هایی را انجام داده ایم، اما امید زیادی داریم و شک ندارم در نهایت این مدال طلا به کمیل قاسمی خواهد رسید. دبیر افزود: متاسفانه دوستانی که سابق بر این در اتحادیه جهانی کشتی رفت و آمد داشتند، باید پیگیر این موضوع می‌شدند و از جایگاهی که داشتند به سود ورزش اول ما قدم بر می‌داشتند، اما حالا همان دوستان هر روز صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند و می‌خواهند توپ را در زمین ما بیندازند در حالی که مدال کمیل فقط برای خودش و کشتی ایران نیست بلکه این مدال طلا برای همه مردم ایران است. رییس فدراسیون کشتی در پایان درباره آخرین وضعیت حسین نوری بیان کرد: متاسفانه نوری به کرونا مبتلا شده بود که حتی در روزهای ابتدایی هم خیلی از این موضوع مطلع نبوده اما به محض اینکه متوجه شدیم نوری در بیمارستان بستری شد و خوشبختانه خطر رفع شده و در حال حاضر در قرنطینه خانگی است. در این خصوص ورازت ورزش و جوانان و به ویژه شخص وزیر حمایت‌های لازم را داشتند که جا دارد تشکر ویژه ای هم داشته باشیم. انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کمیل قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه سواری بیشاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.
عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.
مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!