Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:36:30 GMT

معارفه سهراب بختیاری زاده در شهرخودرو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۱۵۵

معارفه سهراب بختیاری زاده در شهرخودرو (عکس)

ساعتی پیش رسما سرمربی جدید تیم شهر خودرو معارفه شد و کار خود را در این تیم مشهدی آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه" پس از کش و قوس های فراوان با انتخابی جالب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی جدید تیم شهر خودرو منصوب شد و وی نیز امروز با حضور در زمین منزل آباد و در حضور حمیداوی مالک باشگاه، خدایی عضو هیات مدیره و دیگر اعضای چارت مدیریتی شهر خودرو و بازیکنان این تیم معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* در هنگام صحبت برای معارفه، فرهاد حمیداوی با موضع گیری نسبت به عکاسان خواهان فاصله گرفتن آن‌ها حلقه اتحاد شهر خودرویی‌ها شد و گفت من رو در رو و مستقیم با مخالفان خود می‌جنگم! او این جمله کنایه آمیز  خود را نسبت به یک عکاس مشهدی که قاب هایی از مالک شهر خودرو در سکوهای ورزشگاه امام رضا و در حال فریاد زدن برای هدایت تیم به ثبت رسانده بود و در اینستاگرام‌اش منتشر کرده بود مطرح کرد.


* بختیاری زاده و حمیداوی در صحبت‌‎های جداگانه خود آرزوی کردند تا بتوانند به افتخاراتی مشترک دست یابند و در مسیر پر پیچ و خم پیش‌روی موفق باشند.

 

 

 

* نکته عجیب دیگر امروز مصدومیت سید مهدی رحمتی بود؛ او که برخورد بسیار گرمی با سرمربی جدید داشت، به پای خود یخ بسته بود و لنگ می‌زد تا در آستانه دیدار با پارس جنوبی جم  سرمربی جدید را کمی نگران کند.

 

 

عکاس: محسن بخشنده

سهراب بختیاری‌زاده استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سهراب بختیاری زاده استقلال خوزستان بختیاری زاده سرمربی جدید شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر کشور به مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید مازندران، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد.


اقای وحیدی قرار است در مراسم معارفه یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران در ساری شرکت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • نمایشگاه خوشنویسی سپهر سهراب + فیلم
  • وقتی طرفدارانش سهراب سپهری را نمی‌شناختند! + فیلم
  • امروز با سهراب سپهری: بايد دويد تا ته بودن