Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:16:38 GMT

مرد سال جهان با رئال مادرید تمدید می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۱۹۴

مرد سال جهان با رئال مادرید تمدید می کند؟

ممکن است رئال مادرید قرارداد لوکا مودریچ، ستاره کروات و 34 ساله خود را حداقل برای یک فصل دیگر تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لوکا مودریچ در پایان فصل آینده با رئال مادرید به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. اما این هافبک خلاق از زمان از سرگیری دوباره لالیگا در بهترین شرایط ممکن قرار داشته و نمایش های درخشان لوکا مودریچ باعث شده رئال مادرید در آستانه کسب سی و چهارمین قهرمانی لالیگا قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما نشریه اسورت در گزارشی مدعی شد با این درخشش احتمال تمدید قرارداد لوکا مودریچ وجود دارد. مرد سال جهان در سال 2018 قصد دارد از عرصه ملی و تیم ملی کرواسی خداحافظی کند و همین تصمیم می تواند رئال مادرید را ترغیب به تمدید قرارداد با این بازیکن کند. در واقع اینگونه لوکا مودریچ با خستگی کمتری در طول فصل برای رئال مادرید باز می کند و می تواند تمام انرژی خود را وقف درخشش در این تیم کند.

 

لوکا مودریچ دو بار در طول فصل جاری راهی اردوی تیم ملی کرواسی شد و هر دو بار با مصدومیت و خستگی به اردوی تیمش بازگشت. در سال های اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال لوکا مودریچ به اینتر و البته لیگ ایالت متحده منتشر شده است.

نقل و انتقالات اروپا لوکا مودریچ نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا لوکا مودریچ نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 رئال مادرید لوکا مودریچ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود

در سایه علاقه بیانکونری، زاکانی در پایتخت ایتالیا می‌ماند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، ماتیا زاکانی در آستانه تمدید قراردادش با لاتزیو قرار دارد. بیانکوچلستی می‌خواهد قرارداد فعلی این وینگر ۲۸ ساله و ملی‌پوش که در تابستان ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کند.

ماتیا زاکانی در فصل جاری ۳۱ بازی برای لاتزیو انجام داده و آمار 5 گل و ۱ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این بازیکن ایتالیایی مورد توجه یوونتوس نیز قرار گرفته بود اما در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تمدید قرارداد لاتزیو چراغ سبز نشان دهد.

یوونتوس پیگیر وضعیت ماتیا زاکانی و آلوارو موراتا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • بلینگام: چنین شبی را در خواب هم نمی‌دیدم!
  • (ویدئو) پنالتی‌های جذاب دیدار رئال مادرید - منچسترسیتی
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • (ویدئو) گل اول منچسترسیتی به رئال مادرید توسط دبروینه
  • (ویدئو) گل اول رئال مادرید به منچسترسیتی توسط رودریگو
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود