Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@12:09:58 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۲۵ تیر رخ داد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۱۹۵

مهم‌ترین حوادثی که در ۲۵ تیر رخ داد

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست و پنجم تیر ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 21:00 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۹۲۸

خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی بیست و پنجم تیر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: مسئولیت حفظ گونه با باغ وحش‌ها است/ نظارت بر باغ وحش‌های تشدید می‌شود

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش از تشدید نظارت بر باغ وجش‌های سراسر کشور خبر داد و تاکید کرد:مسئولیت حفظ گونه با باغ وحش‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: محدودیت‌های جدید کرونایی در آموزشگاه‌ها و کلاس‌های رانندگی

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از لغو کلاس‌های آموزش آیین‌نامه و امتحانات آیین‌نامه در استان‌ها و شهرستان‌های قرمز در یک هفته پیش رو برای مقابله با کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: پلمب ۳ گیم نت متخلف در پایتخت

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب ۳ گیم نت متخلف در اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی با رویکرد ساماندهی وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: استفاده از ماسک در مراکز تعویض پلاک اجباری است

به گفته رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا، استفاده از ماسک از این پس در مراکز تعویض پلاک اجباری است.

بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از دو تصادف فوتی در تهران 

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب، آخرین جزئیات از دو تصادف فوتی در تهران را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: تلاش بی وقفه امدادگران هلال احمر برای امدادرسانی به بیش از ۱۳۰۰ نفر/اسکان اضطراری ۱۳۸ نفر با برپایی ۴۰ دستگاه چادر

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش بی وقفه ۸۴ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به یک هزار و ۳۵۷ نفر در ۱۲ استان، اعلام کرد: با برپایی ۴۰ دستگاه چادر به ۱۳۸ نفر خدمات اسکان اضطراری داده شد.

بیشتر بخوانید: محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی مازندران

رییس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه تا روز شنبه ۲۸ تیرماه در محور‌های مواصلاتی خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری حوادث خبرگزاری میزان بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره تعزیرات برخورد قانونی با نانوایان متخلف را در دستور کار قرار دهند.

نقدی با اشاره به اینکه تشدید نظارت بر نانوایی‌های شفت در دستور کار نهادهای نظارتی ذیربط قرار گیرد، عنوان کرد: تخلفاتی از قبیل کم فروشی، عرضه نان بی کیفیت، احتکار، توزیع آرد خارج از شبکه، تعطیلی بدون هماهنگی با کارگروه آرد و نان و رعایت نکردن مسائل بهداشتی برخورد خواهد شد و برای واحدهای صنفی متخلف حداکثر جریمه قانونی در نظر گفته می‌شود.

فرماندار شفت با تاکید بر برخورد قاطعانه به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها در ایام تعطیل سال، گفت: رضایت مردم باید ملاک کارنانوایی‌ها باشد و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های کارگروه آرد و نان نظارت بر کیفیت نان در جهت رضایتمندی شهروندان است، اضافه کرد: کیفیت نان برخی از واحدهای نانوایی در حد مطلوب نیست و در این خصوص گلایه‌هایی از طرف شهروندان وجود دارد که باید نظارت‌ها در این خصوص افزایش یابد.

فرماندار شفت بر لزوم شروع به کار نانوایی‌ها طبق ساعات کاری اعلام شده، گفت: اکیپ اقدام مشترک نظارت بر واحدهای نانوایی به صورت مستمر و روزانه در شهرستان شفت انجام می‌شود.

گفتنی است، هر یک از اعضا در این جلسه به پیرامون مسائل و مباحث سهمیه‌های نانوایی‌ها، نحوه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها، نحوه توزیع آرد سهمیه‌ای بین نانوایی‌ها، نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و… به ارائه گزارشی پرداختند.

کد خبر 6080421

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز در اصفهان و تبریز؟ /جزئیات ادعای کارشناس صداوسیما را بخوانید
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • نفع نوسان نرخ ارز برای دولت چیست؟/ روایت جدید وزیر اقتصاد را بخوانید
  • پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم