Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:49:06 GMT

جبران فقر فرهنگی با ایجاد موزه دفاع مقدس شیراز

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۲۴۵

جبران فقر فرهنگی با ایجاد موزه دفاع مقدس شیراز

کوشکی جهرمی گفت: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در نقطه ای از شهر شیراز است که با ایجاد موزه دفاع مقدس فقر فرهنگی در این نقطه از شهر را به خوبی جبران خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (چهارشنبه 25 تیر) در جلسه هماهنگی زیباسازی و الحاقات اراضی مجاورت مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس گفت: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در نقطه ای  از شهر شیراز است که به همکاری دستگاه های فرهنگی استان و به ویژه شهرداری شیراز نیاز دارد و ایجاد موزه دفاع مقدس برای جبران فقر فرهنگی این نقطه از شهر نقش مطلوبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: لازم است که در زمینه الحاق پارک «ولیعصر(عج)» به موزه دفاع مقدس نیز اقدامات تسریع کننده صورت بگیرد و شورا و شهرداری شیراز اقدامات لازم را به انجام برسانند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که با پیگیری های انجام شده برای تملک اراضی قسمت جنوبی و مغازه های قسمت شرقی مرکز فرهنگی دفاع مقدس، مشکل برای انجام این تملک رفع شود.

کوشکی تاکید کرد: زیباسازی در وردی از سمت شمال شرقی این مرکز فرهنگی که زیر پل کابلی و دیواره های اطراف را در برمی گیرد نیز قابل توجه است و باید پیگیری آن تداوم یابد.

گفتنی است این جلسه با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، شهردار منطقه 2 شیراز و کارشناسان املاک شهرداری شیراز برگزار شد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: موزه دفاع مقدس موزه دفاع مقدس فارس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شیراز موزه دفاع مقدس مرکز فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای شاخص ارتش در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روز ارتش یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

آنچه که امروز به آن می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.   از مجموع رزمندگان دفاع مقدس ۱۹ هزار مازندرانی هستند که ۳ هزار و ۳۰۰ شهید ارتش از این استان تقدیم ارزش‌های نظام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری