Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@20:10:04 GMT

طرز تهیه سالاد رژیمی و سالم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۲۸۸

طرز تهیه سالاد رژیمی و سالم

این سالاد در کنار سبزیجات مختلف، گوشت و تخم مرغ را هم در مواد اولیه خود دارد، پس می‌توان آن را یک وعده غذایی کامل دانست که همه نیازهای شما را برطرف می‌کند. همچنین برای آماده سازی این دستور زمان بسیار کمی را لازم دارد.

این سالاد برای اولین بار در رستورانی در شهر نیویورک سرو شد، در واقع اسم آن حتی در منو نیامده بود و سرآشپز با خلاقیت خودش، تخم مرغ، گوشت و پنیر را به سالادهای معمولی اضافه کرد و به مرور بر محبوبیت آن اضافه شد، به همین دلیل بود که پس از آن به همین عنوان در منوها درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم سبزیجات بهاری سالاد   شش فنجان کلم (خرد شده)   یک و نیم لیوان تخم مرغ پخته شده (تخم مرغ را به چهار قسمت تقسیم کنید)   شش عدد ژامبون گوشت(فیله گریل شده و خرد شده)   سه برش ژامبون بوقلمون(فیله گریل شده و خرد شده)   سه برش گوجه فرنگی متوسط (خرد شده)   دو عدد هویج کوچک   چهار عدد تربچه (ریز شده)   چهار عدد پودر سیر   یک چهارم قاشق چای‌خوری پودر فلفل   یک چهارم قاشق چای‌خوری سس هزارجزیره (سس مایونز یا هر سس سالاد دیگری)   یک دوم فنجان طرز تهیه

مرحله اول

در قدم اول یک ظرف بزرگ را برای سرو سالاد در نظر بگیرید، سپس سبزیجات سالاد، کلم، تخم مرغ، ژامبون بوقلمون و گوشت، گوجه فرنگی، هویج و تربچه را مطابق سلیقه‌تان در ظرف بچینید.

در ادامه پودر سیر و پودر فلفل را روی مواد بریزید و به آرامی زیرورو کنید تا همه مواد طعم‌دار شوند.

مرحله دوم

حالا نوبت به اضافه کردن سس می‌رسد، سس را روی همه سالاد به‌طور یکسان پخش کنید تا همه سطح را پوشش دهد.

سالاد مخصوص سرآشپز آماده است و می‌توانید آن را سرو کنید.

نکات

مخلوط سبزیجات بهار سالاد، از انواع کاهو، کلم، اسفناج، پیازچه و… تشکیل می‌شود.

شما می‌توانید به‌جای ژامبون‌های فرآوری شده، برای سالم بودن سالاد از تکه‌های گریل و کبابی گوشت و مرغ استفاده کنید.

اگر در رژیم هستید، می‌توانید سس‌های رژیمی و خانگی را جایگزین کنید.

برش‌های استیک، خیار، پیاز قرمز، پنیر چدار، مارچوبه، کرفس، لوبیا سبز تازه و ذرت، از مواردی هستند که شما می‌توانید به این دستور اضافه کنید.

 

منبع: کاله

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سالاد رژیمی طرز تهیه سالاد سالاد سبزیجات پیش غذا سبک زندگی پارسی خبر خرد شده تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی تولید مواداولیه مکمل‌ها در ۱۴۰۳/رشد ۲۵ درصدی صادرات

معاون صنایع عمومی وزارت صمت ازرشد ۲۵ درصدی صادرات مکمل‌های غذایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی برادران امروز در حاشیه سیزدهمین همایش طلای سبز در جمع خبرنگاران درباره روند تولید مکمل‌های غذایی و رژیمی اظهار کرد: بیش از 100 واحد تولیدی در حوزه تولید مکمل‌ها و بیش از 200 واحد تولیدی نیز برای این محصولات داریم که به عنوان بدون کارخانه می‌توانند این مکمل‌ها را تولید کنند.

وی افزود: در سال 1397 میزان 118 میلیون دلار مواد اولیه را برای صنعت تولید این محصولات تامین می‌کردیم اما این رقم امروزه به حدود 8 میلیون و 750 هزار دلار رسیده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم جشن خودکفایی در تولید مواد اولیه مکمل‌های غذایی و رژیمی را برگزار کنیم.

تولید 250 میلیون مکمل/ صادرات 13 میلیون دلاری داروهای سنتی

برادران گفت: الان عمده نیاز داخلی با محصولات تولید داخل تامین می‌شود و ظرفیت‌هایی نیز برای صادرات داریم و در سال 1402 نسبت به سال 1401 توانستیم 25 درصد افزایش صادرات مکمل‌ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی/ از کاهش وزن تا پوست سالم(+روش تهیه)
  • مواد غذایی سالمی که می‌توانید جایگزین قند و شکر کنید
  • طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم)
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • افزایش ابتلا به بیماری کبدی با این نوشیدنی شیرین
  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • خودکفایی تولید مواداولیه مکمل‌ها در ۱۴۰۳/رشد ۲۵ درصدی صادرات
  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟‌