Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد ملایی رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: با توجه به شیوع موج دوم بیماری کرونا و امکان برگزار نشدن آزمون‌های سنجش مهارت طبق برنامه ریزی، محدودیت زمان معرفی به آزمون‌های مذکور برای مهارت آموختگان بخش دولتی و غیر دولتی استان کرمان همزمان با سراسر کشور لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند‌های اجرایی و مساعدت با ذینفعان در شرایط شیوع بیماری کرونا، محدودیت زمان معرفی به آزمون سنجش مهارت برای کلیه مهارت آموختگان دوره‌های آموزشی دو بخش دولتی و خصوصی در استان کرمان همزمان با سراسر کشور لغو شد.

ملایی تصریح کرد: محدودیت معرفی به آزمون دانشی (کتبی/ الکترونیکی) سنجش مهارت با مهلت معرفی یک ماهه پس از پایان دوره آموزشی و معرفی به آزمون‌های مجدد (کتبی و عملی) با مهلت ۶ ماهه تا پایان سال ۱۳۹۹ برای مهارت آموختگان بخش دولتی و غیردولتی لغو شد.

او بیان داشت: همچنین لغو محدودیت مشمول آزمون‌های مرحله اول دانشی (کتبی و الکترونیکی) و عملی که پایان دوره آموزشی آن‌ها از تاریخ ۱۵ آذر ماه ۹۸ و بعد از آن بوده و آزمون‌های مجدد که پایان دوره آموزشی آن‌ها از یکم بهمن ماه ۱۳۹۸ به بعد است.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://advari.irantvto.ir/ و www.tvto-kr.ir و یا شماره تلفن‌های ۰۳۴۳۲۱۱۰۲۵۱-۵ و ۲۱۱۷۵۳۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی وحرفه ای اخبار دانش آموزی مسابقات ملی مهارت معرفی به آزمون استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای

مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای برگزار می‌شود.

هنرجویان داوطلب پایه دوازدهم شاخه فنی و حرفه‌ای رشته‌های امور زراعی، امورباغی، ساختمان، معدن، ماشین ابزار، صنایع فلزی، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، الکترونیک، الکتروتکنیک و صنایع چوب و مبلمان می‌توانند درآزمون مرحله دوم سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای شرکت کنند.

مهلت ثبت نام این آزمون اول تا نهم اردیبهشت و زمان برگزاری آزمون مجازی نهم اردیبهشت ازساعت ۱۰ تا ۱۲ است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳