Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

علی نژاد: سوریان کرسی از دست داده را پس بگیرد

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی که امروز به صورت وبینار برگزار شد، گفت: اولین مجمع آنلاین تاریخ فدراسیون کشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا قبل از این سابقه نداشت که یک مجمع فدراسیون به صورت آنلاین برگزار شود. اینجا هم کشتی یک رکورد زد و توانست آن را به نام خودش بزند.
وی ادامه داد: شکر خدا کشتی یکسال اخیر را خیلی خوب سپری کرد. موفقیت های بسیار خوبی به دست آمده و این نشان دهنده عملکرد خوب علیرضا دبیر و دوستانش است که توانستند یک عملکرد تیمی خوبی را داشته باشند. علیرضا دبیر از قهرمانان خوب کشتی بود که نشان داد در زمان حضورش در شورای شهر و در عرصه سیاست خیلی خوب توانست کارهای مدیریتی را فرا بگیرد.
معاون وزیر ورزش عنوان کرد: پرداخت 31 میلیارد بدهی نشان از عملکرد خیلی خوب مالی فدراسیون دارد و حتما این موضوع در ارزیابی کیفی فدراسیون ها نقش مهمی خواهد داشت. یکی از کارهای خوب در فدراسیون کشتی تعدیل نیروهای انسانی یود. چرا که فدراسیون کشتی با تورم نیرو مواجه بود و این خوب نبود که پول ورزش برای نیروی انسانی هزینه شود.
علی نژاد در ادامه گفت: کسب کرسی بین المللی یکی از برنامه های مهم فدراسیون کشتی است. کرسی که به سختی به دست آمد و به آسانی از دست رفت و حالا امیدواریم که با حضور حمید سوریان بتوانیم این مسئولیت را دوباره به دست بیاوریم. سوریان از قهرمانان بزرگ نامی کشتی ایران و دنیا بوده و این شایستگی را دارد که باز هم این کرسی را برای ایران بدست بیاورد. وزارت ورزش با تمام توان در کنار فدراسیون کشتی است و هر کاری که لازم باشد انجام حواهد داد و حمایت های لازم در هر زمینه انجام می شود.

استکی و بابا صفری امروز به رومانی می رسند

دو لژیونر هندبال ایران محسن باباصفری و الله کرم استکی که برای فصل جدید به تیم بوزائو رومانی پیوسته اند به دلیل شیوع کرونا برای رفتن به رومانی با مشکلاتی مواجه بودند که بلاخره این دو هندبالیست با پرواز مستقیم امروز به رومانی خواهند رسید.

شاهو نصرتی دیگر لژیونر هندبال ایران حاضر در تیم بوزائو از رسیدن الله کرم استکی و محسن باباصفری امروز به رومانی خبر داد و گفت: این دو عصر امروز می‌رسند. الله کرم و محسن برای آمدنشان به خاطر کرونا مشکلات زیادی داشتند هیچ کشوری اجازه ورود به آن‌ها نمی‌داد تا اینکه توانستند پرواز مستقیم بگیرند. آن‌ها برسند باید ۲ هفته در قرنطینه باشند و بعد در تمرینات حاضر شوند. البته یک بازیکن از فرانسه داریم که دیروز رسید و امروز در تمرینات حاضر شد، چون فرانسه در لیست کشورهای قرمز به خاطر کرونا نیست.

شرط حضور تیم ها در قرعه کشی لیگ والیبال

کمیته رویدادها و مسابقات در نظر دارد در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر و دسته یک مردان را از نیمه‌های شهریور ماه آغاز کند.
در همین راستا این روزها فدراسیون والیبال به شدت پیگیر حضور تیم های مختلف در لیگ برتر بعد از تسویه حساب است.
بعد از اینکه امروز فدراسیون تعداد تیم های واجد شرایط برای شرکت در لیگ برتر را 9 تیم اعلام کرد، بازهم یک فرصت 3 روزه به چند تیم مطرح مثل سایپا،‌ پیکان و شهرداری ورامین داده شد تا بدهی های خود را تا روز شنبه تسویه کنند.
میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون در این باره گفت: تا کنون ۹ باشگاه لیگ برتری نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های خود اقدام کرده‌اند، اما شرکت آنان در قرعه کشی لیگ برتر سال ۹۹ منوط به نداشتن شکایت است.
وی به فرصت سه روزه دیگر باشگاه‌های لیگ برتری برای تعیین تکلیف بدهی‌های خود اشاره کرد و افزود: فهرست نهایی تیم‌های حاضر در قرعه‌کشی لیگ برتر در پایان وقت اداری روز شنبه ۲۸ تیرماه اعلام می‌شود، اما باز هم تاکید می‌شود که حضور این تیم‌ها در قرعه‌کشی منوط به نداشتن شکایت مالی است.
تقوی ادامه داد: ۱۰ مرداد ماه آخرین فرصت برای ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان و روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه نیز قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۹ برگزار خواهد شد.
با این وضعیت شاید تیم هایی همچون شهرداری ورامین و سایپا که در دو فصل قهرمان و نایب قهرمان بوده اند، به خاطر بدهی ها نتوانند در لیگ سال 99 شرکت کنند!

NBA، ستاره راکتس به اورلاندو پیوست

جیمز هاردن، ستاره تیم بسکتبال هیوستون راکتس با 5 روز تاخیر به اردوی این تیم در «دیزنی ورلد» اورلاندو ملحق شد.

او به خاطر محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در آمریکا با تاخیر به هم‌تیمی‌هایش ملحق شد و حالا باید 3 مرحله تست کرونا و چند روز قرنطینه را سپری کند تا اجازه تمرین با سایر بازیکنان را پیدا کند.

هارن که به خاطر ریش‌های بلندش به «آقای ریش» در اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا شهرت دارد، نخستین ستاره بزرگ تیم هیوستون راکتس است که به این تیم در اورلاندو اضافه می‌شود. راسل وستبروک، دیگر ستاره راکتس در NBA به دلیل ابتلا به کرونا باید در قرنطینه و تحت درمان باقی بماند. هنوز زمانی برای بازگشت وستبروک به تیم، اعلام نشده است.

هاردن که همیشه یکی از کاندیداهای دریافت عنوان باارزش‌ترین بازیکن لیگ، MVP است در این فصل و پیش از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا به طور متوسط در هر بازی، 34.4 امتیاز (بیشترین در لیگ امسال)، 7.4 پاس گل و 6.4 ریباند به نام خود ثبت کرده است.

22 تیم از 30 تیم حاضر در NBA خوn را برای شروع مجدد لیگ به طور متمرکز در اورلاندو آماده می‌کنند.

افشین ملایی، سکاندار جدید فدراسیون همگانی

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های همگانی به ریاست سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد .
یازده نفر برای رقابت در این مجمع انتخاباتی تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف و غیبت پنج کاندیدا در نهایت انتخابات رییس فدراسیون ورزش های همگانی با شش نفر برگزار و افشین ملایی با ٢٦رای به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد .
فاطمه ابوالقاسمی ١٤ رای و فرهاد نیکوخصال یک رای به دست آوردند. فدراسیون ورزش های همگانی مدت زیادی با سرپرست اداره می شد و حالا با کسب اکثریت آرا از سوی ملایی، او تا 4 سال سکاندار این فدراسیون خواهد بود. / تسنیم

با عدم ساخت واکسن کرونا، لغو المپیک بهترین گزینه است

یک اقتصاد‌دان آمریکایی با محوریت فعالیت‌های ورزشی می‌گوید: کمیته بین المللی المپیک (IOC) باید نیمی از هزینه‌های اضافی برای به تعویق انداختن بازی‌های توکیو را به دلیل بیماری کرونا تأمین کند.

اندرو زیمبالیست استاد اقتصاد دانشگاه ماساچوست در این باره گفت: برداشتن نیمی از هزینه‌ها می‌تواند به عنوان مسئولیت IOC باشد.

IOC موافقت خود را با اختصاص بودجه 650 میلیون دلاری به دلیل تعویق المپیک اعلام کرد. با توجه به اینکه این امکان وجود دارد هزینه‌ها به خاطر تعویق المپیک افزایش یابد، مسئولان با ساده برگزار کردن بازی‌های توکیو به توافق رسیدند.

این اقتصاددان آمریکایی خاطرنشان کرد: IOC دوست دارد بگوید که شریک بازی‌های توکیوست بنابراین اگر هزینه‌ها 3 میلیارد دلار افزایش یابد بنابراین من فکر می‌کنم کمیته بین‌المللی باید نیمی از آن را برعهده بگیرد.

وی اعتقاد دارد بهتر است بازی‌های المپیک در صورت عدم کشف واکسن لغو شود. در حالی که زیمبالیست معتقد است المپیک به تعویق افتاده تأثیر بسیار کمی بر اقتصاد ژاپن خواهد گذاشت وی تاکید دارد اگر بازی‌ها را لغو کنیم و در این خصوص تصمیم زودهنگام بگیریم، ضرر اقتصادی کمتر خواهد بود. / فارس

مسابقات مسترز گلف تایوان لغو شد

مسابقات مسترز گلف تایوان به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. این مسابقه قرار بود به عنوان تور آسیا سپتامبر برگزار شود. این مسابقه با جایزه 950 هزار دلاری قرار بود روزهای 17 تا 20 سپتامبر (27 تا 30 شهریور) در باشگاه گلف تایوان برگزار شود. برگار کنندگان تور مسترز تایوان اعلام کردند به منظور تامین امنیت و سلامتی شرکت‌کنندگان و همین طور محدودیت‌های سفر برای بازیکنان تصمیم به لغو مسابقات گرفته‌اند. مسترز تایوان یکی از قدیمی‌ترین رویدادهای گلف آسیا محسوب می‌شود که برای نخستین بار در سال 1987 برگزار شد.

آرائوجو: یک دلیل باعث شد از برزیل به ایران بیایم

ویکتور آرائوجو" که در 5 سال اخیر در سطح اول لیگ والیبال برزیل بازی کرده، با 202 سانتی متر قد به عنوان مدافع میانی جذب تیم شهداب یزد شده تا فعلا تنها خارجی لیگ برتر والیبال ایران باشد.
آرائوجو سه روز بعد از حضور ایران درباره حضورش در تیم شهداب گفت: می دانم که در لیگ ایران رقابت بسیار سخت و نفسگیری بین تیم ها وجود دارد و من هم در یکی از بهترین تیم های این لیگ یعنی شهداب حضور دارم. این قول را می دهم که در اینجا بهترین بازی های خودم را به نمایش بگذارم.
وی افزود: جو تیم شهداب طوری است که احساس می کنم در خانه خودم بازی می کنم چون همه چیز صمیمانه است. درباره لیگ والیبال ایران خیلی تحقیق کردم و می دانم که سطح بالایی دارد. این دلیل اصلی حضور من در ایران بود.
آرائوجو در پایان گفت: این سه روزی که در ایران بودم همه چیز خیلی عالی و خوب بوده. هدف شخصی من این است که بهترین بازی ها را داشته باشم و هدف تیم ما هم قرار گرفتن بین سه تیم برتر لیگ است. امیدوارم هواداران هم تیم از ما حمایت کنند.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال بسته خبری منهای فوتبال مهدی علی نژاد حمید سوریان کشتی محسن بابا صفری الله کرم استکی هندبال والیبال بسکتبال NBA افشین ملایی ویروس کرونا المپیک گلف ویکتور آرائوجو شهداب یزد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال مهدی علی نژاد حمید سوریان کشتی الله کرم استکی هندبال والیبال بسکتبال افشین ملایی ویروس کرونا المپیک گلف شهداب یزد فدراسیون کشتی قرعه کشی لیگ قرعه کشی برگزار شد لیگ برتر الله کرم علی نژاد هزینه ها بدهی ها ورزش ها بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری گفت: فدراسیون و وزارت ورزش روی گسترش عمومی و آموزش ورزش کارگری تاکید دارند و  آموزش در راستای فرهنگسازی در بین جامعه کار و کارگری و گسترش ابعاد فنی رشته‌های مختلف ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جواد مرضی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: هیئت ورزش‌های کارگری استان حدود دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و از اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره کل ورزش استان زحمت زیادی کشیدند تا این هیئت بعد از مدت زمان‌ طولانی به سرانجام برسد و بتوانیم ورزش کارگری استان که سهم بزرگی در کشور دارد را به طور رسمی به چرخه خدمت‌رسانی به جامعه کارگری برگردانیم.

وی ضمن تبریک به "علیرضا تیغ‌ساز"، خطاب به وی گفت: بار مسئولیت سنگینی را بر دوش گرفته‌اید و توصیه می‌کنم که از ظرفیت اطرافیان خود استفاده کنید.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری افزود: این انتخابات در مقایسه با سایر هیئت‌ها در سطح بالایی برگزار شد و حضور 4 کاندیدا در انتخابات، افزایش توجهات به حوزه ورزش کارگری را نشان می‌دهد.

مرضی در ادامه با بیان اینکه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به متولی اصلی ورزش کارگری 3 مطالبه جدی دارد، گفت: دوره جدید فدراسیون دوره بلوغ ورزش‌های کارگری به حساب می‌آید و قطعا باید عملکردمان بهتر از ادوار قبل باشد و مسیر موفقیت را تسهیل کنیم.

نشست رئیس فدراسیون ورزش کارگری با کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامیجواد رمضی باز هم رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد

رئیس فدراسیون ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائل فعلی ورزش کارگری، اتصال حوزه سیاست‌گذار و مجری فعالیت‌های ورزشی به جامعه هدف است، ما همیشه بین هیئت‌ها و واحدهای صنعتی، فدراسیون و جامعه کارگری یک حلقه مفقوده داشتیم به شکلی که بسیاری از کارگران واحدهای صنعتی شاید حتی از مسابقات و برنامه‌های برگزار شده در این حوزه مطلع نبودند بنابراین یکی از وظایف ما آگاه‌سازی و تقویت هیئت‌های شهرستانی و کشاندن آنها پای کار است.

وی با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های ما در راستای خدمت‌رسانی به جامعه کارگری در سطح واحدهای صنعتی ارائه می‌شود، گفت: به طور مثال طرح دوشنبه‌‌های ورزش و کار در سطح واحدهای صنعتی بسیار محبوب شد و بخشی از پویایی جامعه کارگری را احیا می‌کرد.

رئیس فدراسیون یادآور شد: هیئت‌های استانی باید در این موضوعات ورود کرده و پویایی جامعه کارگری در سطح واحدهای صنعتی را در دستور کار قرار دهند، همچنین در حوزه ورزش همگانی باید به مسئولیت‌شان عمل کنند. علاوه بر این موضوع تقویت لیگ‌های ورزشی اهمیت بسیار بالایی دارد و باید به صورت جدی دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: طبق قانون در مسابقات قهرمانی کشور از هر استان فقط یک تیم حق شرکت دارند و تلاش داریم تا به واسطه برگزاری مسابقات شرکتی، این محدودیت را حل و فصل کنیم.

مرضی در ادامه به برگزاری مسابقات تنیس روی میز کارگران کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بالغ بر 40تیم از شرکت‌ها و واحدهای مختلف ثبت‌نام کرده‌اند و مسابقات از هفته آینده آغاز به کار می‌کند، میزان استقبال از این مسابقات نشان می‌دهد که در ورزش کارگری چه ظرفیت بالایی وجود دارد و وظیفه داریم که از آن بهره‌برداری کنیم.

وی در ادامه با تاخیر بر اهمیت گسترش حوزه همگانی ورزش کارگری گفت: فدراسیون و وزارت روی گسترش عمومی و آموزش ورزش کارگری تاکید دارند و  آموزش در راستای فرهنگسازی در بین جامعه کار و تلاش و گسترش ابعاد فنی رشته‌های مختلف ورزشی در این جامعه ضروری است و باید ارتقای دانش مربیان، داوران و متخصصان ورزش کارگری در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید