Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا بوناچیچ از تغییرات احتمالی ترکیب ذوب آهن برای دیدار برابر ماشین سازی می گوید.

نشست خبری لوکا بوناچیچ پیش از دیدار برابر ماشین سازی برگزار شد.

به گزارش طرفداری، لوکا بوناچیچ درمورد بازی برابر ماشین سازی گفت:

بعد از اولین باختی که داشتیم، بازیکنان در بازی بعد نشان دادند که شخصیت بالایی دارند. این یک علامت بسیار مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم یک درس عبرت از بازی با پیکان گرفته باشیم و فردا بتوانیم بازی خوبی برابر ماشین‌سازی به نمایش بگذاریم.

وی درباره عملکرد دروازه‌بان تیمش هم گفت:

طبیعی هست که تغییراتی ایجاد کنیم. همیشه به دنبال بهترین نفرات هستم. در پست دروازه‌بان در بازی قبل انتخاب بسیار خوبی داشتیم پس طبیعتاً همین راه را ادامه خواهیم داد.

بوناچیچ درباره عملکرد ذوب‌آهن در خط حمله هم گفت:

تلاش می‌کنیم بهتر عمل کنیم. برای ما بهتر است با تیم‌هایی بازی کنیم که در بالای جدول هستند چون آن‌ها برعکس تیم‌های پایین جدول فوتبال بازی می‌کنند و عملکرد تدافعی ندارند. ماشین‌سازی  هم احتمالا فردا مقابل ما تدافعی بازی خواهد کرد. ما برای ذوب‌آهن هنوز مهاجم خوبی پیدا نکرده‌ایم.

وی درباره تغییر سرمربی تیم ماشین‌سازی هم گفت:

این تغییرات در ایران عادی است اما من خیلی به این مسائل ورود نمی‌کنم. از ١۶ تیم، ١٣ تیم در کادر فنی خود تغییرات داشته‌اند که این موضوع اصلا منطقی نیست.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برابر ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع اخیر ایران در برابر اسرائیل نمایش ابرقدرت گونه‌بودن کشورمان در جهان بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فرهاد فرهادی دیروز در نشست آموزشی «روایت دختر ایرانی» که به همت امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد با اشاره به اینکه برای ایجاد گفتمان بین دو نفر، پنج ساختار بیانی وجود دارد اظهار داشت: یکی از آنها فن شعر یا بوطیقای ارسطو است.

وی در ادامه تصریح کرد: اثر هنری، انتقال یک تجربه به شکلی است که مخاطب آن را « درک» می‌کند.

فرهادی اظهار داشت: در 1400 سال گذشته، شیعه با یک مظلومیت به تمام معنا رو به رو بوده و از سوی دیگر دو نوع تمدن‌سازی شامل تمدن‌سازی بشری و تمدن‌سازی انبیاء وجود دارد که شیعه به تمدن‌سازی انبیاء فکر می‌کند.

وی با اشاره به دفاع اخیر ایران در برابر رژیم صهیونیستی بیان کرد: زمان که از هر سوی ایران، موشک‌ها به سمت اسرائیل روانه شدند، همراه با آنها تمدن ایرانی و اسلامی به صدر ابرقدرتی بودن جهان شلیک شد.

این نویسنده و کارگردان گفت: در هر دوره‌ای در تاریخ، هر تمدنی که خواست ابرقدرت شود با خونریزی بسیار وحشتناکی این کار را کرد برای مثال انگلستان در جنگ جهانی اول، تنها در ایران با ایجاد قطحی 9 میلیون انسان را به کشتن داد.

وی افزود: آمریکا نیز در جنگ جهانی دوم برای اینکه ابرقدرت بودن خود را به تثبیت برساند با بمب اتم، 250 هزار نفر را در یک روز سوزاند و این در حالی است که دفاع اخیر ایران تنها نمایش ابرقدرت گونه‌بودن در جهان بود که خون از دماغ هیچ بی‌گناهی جاری نشد.

فرهادی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرمود یهودی‌ها دو خصلت دارند، یکی اینکه اگر دنیا را به آنها بدهند سیر نمی‌شوند و از سوی دیگر به‌شدت جان‌دوست هستند و اگر هزار سال هم زندگی کنند دوست دارند که زنده باشند و از سوی دیگر به معاد نیز هیچ اعتقادی ندارند و همین نقطه ضعف آنها است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • ایران منطقی بازی کرد/ سخت‌ترین دوره جام ملت‌ها را در پیش داریم
  • دفاع اخیر ایران در برابر اسرائیل نمایش ابرقدرت گونه‌بودن کشورمان در جهان بود
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • ایران به دنبال تثبیت یک «عادی جدید» در منطقه/ اهداف ایران در حمله سنجیده و منطقی بود