Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با اشاره به دورکاری یک سوم کارمندان استان تهران از شنبه ۲۸ تیرماه گفت: این دورکاری مشمول وزارتخانه‌ها نیز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا در مورد وضعیت فعالیت ادارات اظهار کرد: امروز ۲۵ تیرماه مصوب شد کلیه دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران و حتی وزارتخانه‌ها به استثنای بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی - درمانی و دستگاه‌های خدمات رسان موظف هستند تا از ظرفیت دوسوم کارمندان خود از شنبه ۲۸ تیرماه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک سوم باقی مانده نیز به صورت نوبت‌بندی و چرخشی اقدام به دورکاری و انجام امور سازمان خود خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه برای مدیران دستگاه‌هایی که این مصوبه را اجرایی نکنند نمره منفی لحاظ خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه مسئول مستقیم هر سازمان می‌بایست این دستورالعمل را از شنبه اجرایی کند در صورت عدم اجرا از طریق نهادتای نظارتی به صورت قانونی برخورد می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0035vu

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استانداری تهران دورکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟