Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادرفنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان برنامه‌ای کاملا تهاجمی در دستورکار تاکتیکی خود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با رسیدن ارسلان مطهری به شرایط بازی، ترافیک در خط حمله استقلال بیشتر می‌شود، ولی نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی قصد دارد در آبادان تیمش را با سه مهاجم راهی میدان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری با ذخیره‌های استقلال تمرین کرد و تا حدی آماده نشان داد. در همین رابطه شنیده می‌شود مجیدی در آبادان و بازی با صنعت نفت از سه مهاجم استفاده می‌کند و دیاباته و قایدی و ارسلان مطهری را در خط حمله بازی می‌دهد. البته در این صورت قایدی کمی عقب‌تر از دیاباته و ارسلان بازی خواهد کرد، اما این موضوع به تهاجمی شدن آبی‌ها کمک شانی می‌کند.

استقلال در آبادان نیاز مبرم به پیروزی دارد و به هر شکل ممکن باید از سد صنعت‌نفت بگذرد تا به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سروسامان بدهد؛ به همین دلیل هیچ بعید نیست که مجیدی هر سه مهاجم اصلی و گلزن خود را همزمان راهی میدان کند چراکه بعد از رقم خوردن چند نتیجه ضعیف، چیزی برای از دست دادن ندارد.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارسلان مطهری استقلال ارسلان مطهری استقلال لیگ برتر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!

به گزارش همشهری‌آنلاین، ‌ارسلان مطهری لیگ بیست‌وسوم را خوب شروع کرد؛ با یک‌گل و یک ‌پاس گل برابر نفت آبادان. او تا هفته سوم هم در ترکیب اصلی استقلال قرار داشت، اما به‌تدریج تبدیل به بازیکن تعویضی شد و بعد هم ناگهان سر از سکوها درآورد. از یک‌جا به بعد شایعه اختلاف جواد نکونام با این مهاجم سر زبان‌ها افتاد و حتی بعد از بازگشایی تمرینات استقلال برای نیم‌فصل دوم، ویدئویی از کم‌محلی سرمربی آبی‌ها به مطهری در فضای مجازی پربازدید شد. همه اینها دست به‌دست هم داد تا در نهایت ارسلان چاره‌ای جز جدایی پیش روی خود نبیند. بر همین اساس هم او راهی تراکتور شد؛ باشگاهی که به‌نظر می‌رسد اولویتش در این سال‌ها جذب خروجی‌های پرسپولیس و استقلال بوده است! با این حال این انتقال هم کمک چندانی به تغییر شرایط مطهری نکرد، چرا که این بازیکن هم‌اکنون یک نیمکت‌نشین بی‌اثر در تیم تبریزی به شمار می‌آید.

مطهری اولین‌بار در هفته نوزدهم ۱۰‌دقیقه برای تراکتور در مقابل مس رفسنجان بازی کرد، هفته بعد برابر هوادار سهم او فقط ۴‌دقیقه بازی بود. پس از آن ارسلان ۲‌بازی پیاپی مقابل شمس‌آذر و سپاهان روی نیمکت نشست و بالاخره مقابل آلومینیوم اراک ۳۵‌دقیقه فرصت بازی به‌دست آورد. نمایش بی‌اثر مطهری باعث شد او مقابل ذوب‌آهن ۹۰‌دقیقه کامل روی نیمکت بنشیند و حتی گل‌های پیاپی دریافتی تیمش هم تغییری درنظر پاکو خمس به‌وجود نیاورد. با خروج مربی اسپانیایی، مطهری در بازی با نساجی هم در ۲۰‌دقیقه پایانی به میدان رفت که نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. به این ترتیب او تاکنون مجموعا ۶۹‌دقیقه برای تراکتور بازی کرده که هیچ ثمری برای این تیم نداشته است.

شاید هفته اول که مطهری برابر نفت آبادان گل زد و پاس‌گل داد، به ذهن احدالناسی خطور نمی‌کرد که قرار است تا این مقطع از فصل، آمار او در همین مقدار باقی بماند، اما حالا چنین اتفاقی رخ داده. آیا در مورد این بازیکن حق با جواد نکونام یا حتی پیش‌تر ریکاردو ساپینتو بوده است؟ آیا مطهری ۳۱‌ساله به پایان زودرس دوران اوجش رسیده است؟

کد خبر 846564 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد