Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@17:42:29 GMT

حضورکفاشیان در فوتبال موضوع داخلی فدراسیون است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۷۰۲

ساعت 24-عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: سلطانی فر با توجه به حساسیت های فیفا کاری نمی کند که لطمه ای به ورزش ایران بخورد.

سید کاظم دلخوش عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی توضیح  داد که براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال هیچ یک از مسئولان وزارت ورزش و جوانان نمی توانند  در  حوزه های مدیریتی فدراسیون های ورزشی به ویژه فدراسیون فوتبال مداخله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تغییراتی که خود کارشناسان ورزش   در اساسنامه ایجاد  کرده اند، بیان کرد: با توجه به آن تغییرات، به دلیل حساسیت‌های فیفا مبنی بر مداخله دولت در امور داخلی فدراسیون فوتبال به ویژه حوزه های مدیریتی،   وزارت ورزش و جوانان براساس قانون  نمی‌تواند در بحث مدیریتی و عزل و نصب‌ها دخالت کند.

دلخوش توضیح داد : عدم عضویت وزیر یا معاون وزیر در مجامع یکی از مواردی بود که توسط فیفا در خصوص  اساسنامه فوتبال ایران مورد تاکید قرار گرفت که شخص سلطانی فر  به خاطر مصالح فوتبال دستور  تغییرات مورد نظر  را در اساسنامه صادر کرد. این دیدگاه ملی است  بنابراین  با این نگرش وزیر هرگز  مصالح کشور را به خطر نخواهد  انداخت.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی ایجاد شده مبنی بر به کار گیری دوباره کفاشیان و اعمال نظر وزیر ورزش و جوانان در این ارتباط گفت:کمیته اخلاق فدراسیون به دلایلی  محرومیتهایی را  برای کفاشیان  نایب رئیس اول فدراسیون  اعمال کرده بود، سپس کمیته استیناف همان فدراسیون، محرومیت را تقلیل داد، برهمین اساس  بازگشت یا عدم بازگشت وی یک موضوع داخلی محسوب می شود و من گمان نمی کنم سلطانی فر به عنوان عالی ترین مقام وزارت ورزش و جوانان  با علم به حساسیتهای فیفا بخواهد آسیبی به مجموعه ای که مرتبط با این وزارتخانه است  وارد کند.

وی ادامه داد: سلطانی فر مدیری با تجربه در امور مدیریتی و اجرایی است بنابراین از  هرگونه موضع گیری  که به ضرر ورزش یا فوتبال باشد ممانعت خواهد کرد.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: كفاشيان ورزش و جوانان سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزبوشهر؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی که به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش وجوانان در حال تدوین است گفت:با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود:هیات ورزش دانش اموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به هیات خواهدداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و افزود:با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

علی موحدی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال