Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:13:06 GMT

سمن‌ها تسهیل گر ازدواج جوانان شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۸۲۷

سمن‌ها تسهیل گر ازدواج جوانان شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر نعمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک در جلسه با سمن های مردم نهاد این شهرستان ضمن تبریک هفته ازدواج و گرامیداشت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی گفت: شیوع ویروس کرونا همه ابعاد جامعه را تحت تأثیر قرار داده و به تبع آن امر ازدواج هم مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در تسهیل امر ازدواج جوانان، نقش مؤثری ایفا کنند.

نعمت بر ارائه برنامه‌ای مدون در رابطه با جوانان از سوی سمن‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: برنامه ارائه شده باید به مرحله‌ی ایده آل و مؤثر برسد.

او با اشاره به اینکه یکم تا ۸ مرداد به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) هفته ازدواج نامگذاری شده است، تصریح کرد: سمن‌ها برنامه‌های خود را در این بازه زمانی به اجرا بگذارند.

نعمت همچنین به پیگیری برای اخذ شناسه به مسئولان سمن‌ها تأکید کرد.

یاسر حاجی زاده رئیس بهزیستی شهربابک نیز در ادامه این جلسه گفت: فعالان در سازمان‌های مردم نهاد که برای رفع مشکلات جامعه تلاش دارند، قابل تقدیر هستند.

او تأکید کرد: اداره بهزیستی با همه افرادی که برای مرتفع ساختن مسائل جامعه به طور قانونی فعالیت می‌کنند، همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

در این جلسه مسئولان سمن‌ها برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای هفته ازدواج ارائه دادند.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ازدواج جوانان مناسبت های مذهبی ویروس کرونا سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار اصفهان با بیان اینکه ۲۴ نمایشگاه صنایع‌دستی و ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در این کلانشهر برگزار خواهد شد، اعلام کرد که بخشی از این برنامه‌ها با مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی با رویکرد محله‌محوری، بخش دیگر در سطح مناطق و بخش نیز به‌عنوان برنامه های شاخص در سطح شهر و ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود. علی قاسم‌زاده مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را ویژه برنامه‌ای با حضور هنرمندان مطرح که آثاری درباره اصفهان خلق کرده‌اند، آیین اختتامیه مسابقه بین‌المللی «نقاشی پوپک» و زنگ انشا با موضوع «من در اصفهان ۱۴۱۰» معرفی کرد.

شهروندمحوری

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مسئول هفته فرهنگی اصفهان نیز به همشهری گفت: «مقام معظم رهبری تعریف جالب و زیبایی از اصفهان داشتند با این مضمون که القاب اصفهان یکی دو تا نیست و این شهر، شهر علم و ایثار است و شهر هنر و زندگی. به همین دلیل هم بود که برای هفته فرهنگی اصفهان در سال جاری، شعار اصفهان، شهر زندگی را انتخاب کردیم.»

کمال حیدری از اجرای بیش از 300 برنامه در مناطق 15گانه و همچنین محدوده طبیعی ناژوان خبر داد و افزود: «این برنامه‌ها برای گروه‌های مختلف طراحی می‌شود. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های امسال هفته فرهنگی اصفهان با سال‌های گذشته توجه به محله‌ها و جلب بیشتر مشارکت مردم بوده است. بر همین اساس، گروه‌های هدف از دانش‌آموزان تا دانشجویان، ورزشکاران، هنرمندان، کودکان کار، بیماران خاص و همه اقشار مردم در این برنامه‌ها دیده شده‌اند.»

هفته سلامت نیز با هفته فرهنگی اصفهان هم‌زمان شده است که به همین دلیل، شهرداری اصفهان ویژه‌ برنامه‌هایی را هم در این زمینه تدارک دیده که در منطقه ناژوان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
هفته فرهنگی اصفهان گرامیداشت یک جهان شهر

بازگشایی کارخانه ریسباف

ریسباف، سال ۱۳۱۱ در سمت جنوب شرقی سی‌وسه‌پل با مشارکت جمعی از سرمایه‌داران در اصفهان راه‌اندازی شد و یکی از ٨ کارخانه ریسندگی اصفهان است که شناسنامه ورود صنعت مدرن به ایران به شمار می‌آید؛‌ کارخانه‌ای که دهه 1380 به صورت کامل تعطیل شد. این کارخانه که در سال 1381 ثبت ملی شده است، همزمان با هفته فرهنگی اصفهان برای احیاء و عملیات نجات‌بخشی در اختیار شهرداری قرار گرفت و طبق گفته علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان به عنوان بزرگترین موزه اصفهان بازگشایی خواهد شد.

کد خبر 846374 برچسب‌ها استان اصفهان تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای تسهیل دریافت وام ازدواج و فرزندآوری