Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر پیام‌هایی را به زبان انگلیسی و فارسی منتشر کرد و نوشت: «سه نفر در ایران برای شرکت کردن در تظاهرات محکوم به مرگ شده‌اند. اعدام آنها در هر لحظه قابل انتظار است. اعدام این سه نفر پیامی اسفناک به دنیا می‌فرستد و نباید انجام شود. #اعدام_نکنید»

لازم به ذکر است که ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده است:  از روز گذشته و با اعلام خبر صدور حکم اعدام برای دو سارق مسلح که اقدام به سرقت از یک خانم با سلاح سرد کرده بودند، موجی با هشتگ "اعدام نکنید" در برخی از شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد تا ضمن ناعادلانه خواندن روند دادرسی درباره‌ی این پرونده، زمینه برای "سیاسی" نامیدن جرم این افراد و پیوند زدن آن به حوادث آبان ماه سال گذشته در کشور فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین اولین تصاویر از داخل ناو آمریکایی سوخته شده منتشر شد بررسی بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان در گذر زمان/ کدام کشورها در سال2024 بالاترین تولید ناخالص داخلی را خواهند داشت؟ بهترین مدیران جهان چه کسانی هستند؟/ پیشتازی رؤسای آمریکایی ترکیه؛ کشوری که هر روز مهم‌تر می‌شود افزایش سرمایه‌گذاری خارجی در اوراق قرضه چین/ کدام کشورها به اوراق چین اعتماد دارند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمریکا حقوق بشر ایران آمریکا دونالد ترامپ اعدام رئیس جمهور آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شماره چهارصد و چهلم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با تیتر یک «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

در این شماره، ابعاد و پیام‌های عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با نام «وعده صادق» و با رمز «یا رسول‌الله (ص)» مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین به مناسبت اول اردیبهشت ماه، سالروز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی، توصیه‌های رهبر انقلاب درباره پاسداشت زبان و ادبیات فارسی مرور شده است.

خط حزب‌الله چهارصدوچهل به روح مطهر شهیدان امنیت محسن کمالی‌دوست، اسماعیل بزی‌الله‌ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی، تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وزیر رژیم صهیونیست: ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت!
  • وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان چه گفت؟ ضعیف نه! بی‌خاصیت
  • نظر وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت
  • کدام کشورها ۱۰۰ درصد برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند؟
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد