Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: آتش‌سوزی از ظهر امروز در کارخانه لنج‌سازی بوشهر آغاز شد و پس از پنج ساعت مهار شد.

وی با اشاره به حضور ماشین‌های آتش‌نشانی شهرداری بوشهر و استقرار امکانات و تجهیزات ادارات اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی در محل حادثه بیان کرد: این کارخانه ۱۳ فروند لنج در دست ساخت داشت که هفت فروند لنج در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه همه امکانات برای اطفای حریق بسیج شده بود، افزود: آتش‌زا بودن جنس لنج‌ها و شدت وزش باد موجب شعله‌ور شدن آتش شد.

وی از بررسی دلایل وقوع این حادثه خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات و خسارات جانی در پی نداشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان با تبریک سال جدید بر ضرورت برنامه ریزی برای تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت مردم در مأموریت‌های پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت: نقش بی بدیل مردم در تحقق دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و حضور پرشور و مؤثر در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات اخیر بی‌نظیر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته در استان بوشهر شاهد برگزاری یک انتخاباتی پرشور و تحقق چهار مؤلفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود و در این بین تلاش‌های دست‌اندرکاران برای اجرای کیفی فرایند انتخابات و صیانت از آرا مردم شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش بود تا میزان مشارکت انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد، افزود: برگزاری مستمر برنامه‌های تبیینی و بصیرتی با رویکرد امیدآفرینی اقدام مؤثری است که تا سطح بخش‌ها و روستاها اجرا شد.

پورات تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی واسطه با مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، برنامه ریزی برای حضور عملیاتی مردم در برنامه‌های سال ۱۴۰۳ برای تحقق شعار سال را مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: استفاده از تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال گذشته نقش آفرینی کردند تجلیل شد.

کد خبر 6064255

دیگر خبرها

  • تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • آبزیان حرام گوشت در بوشهر معدوم سازی شدند
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در استان اردبیل
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در اردبیل