Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@01:41:57 GMT

باشگاه پرسپولیس: شایعه محرومیت واقیعت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۶۰۵۴

باشگاه پرسپولیس: شایعه محرومیت واقیعت ندارد

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: در پی نگرانی‌های پیش آمده برای هواداران از ناحیه انتشار شایعاتی مبنی بر بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالات به روی باشگاه پرسپولیس از سوی منابع غیر رسمی، باید به اطلاع عموم هواداران عزیز و افکار عمومی برساند که این خبر به هیچ‌وجه صحت نداشته و هیچ حکمی از سوی مراجع بین‌المللی علیه باشگاه ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه خاطرنشان شده است: در این ارتباط، همان‌طور که پیش از این مورد تاکید قرار گرفت، باشگاه پرسپولیس در جریان پرونده برانکو ایوانکوویچ و دستیاران وی در مهلت قانونی نسبت به ارجاع پرونده به CAS اقدام کرد. با توجه با ایراد‌های شکلی نسبت به ضمائم ارسالی نامه‌ای از سوی آن دادگاه ارسال شد که با رفع اشکال، پاسخ مناسب همین امروز ارسال شد. این در حالی بود که با توجه به زمان‌بر شدن این روال، کمیته انضباطی فیفا در روز‌های گذشته در ارتباط با پرونده نامه‌ای را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.

براساس این گزارش، بنا بر توضیح معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی فیفا، حتی با این فرض که باشگاه پرسپولیس نسبت به ارجاع موضوع به دادگاه عالی ورزش اقدام نمی‌کرد با توجه به تاریخ اعلامی در نامه ارسالی خود، زمانی در چند هفته آینده را برای رسیدگی به موضوع تعیین کرده بود و بر این اساس ممکن نیست قبل از این تاریخ اقدام به اعلام نظر یا صدور رای کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا پارسی خبر باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی

محمود قلی‌زاده از کشف یک مورد زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر خبر داد و اظهار کرد: بعد از گشت زنی و کنترل مسؤول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام یو. تی. ام و مختصات محل اجرا این زمین‌خواری مشخص شد.

به گزارش مهر، وی افزود: در پی این اقدام فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در سطح استان را دارد با سو استفاده موقعیت خود و آشنایی به محل اقدام به فروش سه قطعه زمین به متراژ‌های ۱۸۵ متر و ۲۰۰ متر و ۱۲۰ متر کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: مستندات نشان می‌دهد خریداران این زمین‌ها کاملاً از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع هستند که موضوع در اسرع وقت تشکیل پرونده شد و به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: از همه افرادی که زمین‌های مشکوکی بدون استعلام از منابع طبیعی و اطمینان از غیر ملی بودن اراضی خریداری کردند جهت اطلاع از وضعیت زمین مورد معامله استعلامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: از دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • درخواست نمایندگان پارلمان بریتانیا برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • چطور می شود حکم تخلیه مستاجر را گرفت؟
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ
  • برلین ‌بار دیگر نسبت‌ به تجاوز نظامی اسرائیل به رفح هشدار داد