Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود سیاح از برگزاری نماز جمعه این هفته در همه ۳۸ پایگاه نماز جمعه استان خبر داد و اظهار داشت: نماز جمعه ۲۷ تیر ماه در تمام نقاط استان تهران اقامه می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران بیان داشت: از همه نمازگزاران می‌خواهیم که با رعایت پروتکل‌ها و به همراه داشتن وسایل شخصی مثل مهر و سجاده به کاهش شیوع ویروس کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای کاهش شیوع در تهران یک هفته اعمال محدودیت اعلام شده که این محدودیت‌ها از روز سه شنبه ۲۴ تیرماه آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

پربیننده ترین جزئیات استخدام ۲۵هزار نفری در آموزش و پرورش وزیر کار سابق فوت کرد +عکس نماینده مجلس برای بار سوم مادر شد +عکس در شوی ماسک‌های لاکچری چه می‌گذرد؟ مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح کشور +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا نماز جمعه ستاد اقامه نماز ویروس کرونا اخبار کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید