Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نوشت: رسانه‌هایی که اقدام به شایعه سازی علیه باشگاه کردند باید عذرخواهی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه امروز چند سایت خبری و خبرگزاری در خبری کذب اعلام کردند که پرسپولیس از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر از مصادیق بارز نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده و دارای عنوان مجرمانه است.

صرفنظر از اینکه اخلاق حرفه‌ای در انتشار این خبر رعایت نشده و همچنین در این شرایط خاص هواداران باشگاه را هم نگران کرده است، رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند باید سریعا از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش عذرخواهی رسمی کنند.

در غیر این صورت باشگاه به دلیل نشر اکاذیب وتشویش اذهان عمومی از طریق مراجع قانونی شکایت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی گفت: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری گیلان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و رو تیتر «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟»، اذعان می‌شود که این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

وی افزود: پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، پس از بررسی‌های انجام شده و معرفی این معلم به هیئت تخلفات اداری، تخلف معلم مدرسه مشخص شده و رای محکومیت وی صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و بدرفتاری ممنوع است.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد