Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین احتمال داد رژیم صهیونیستی برای فرار از فشارهای داخلی به منطقه غزه حمله کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) احتمال داد رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کند.

او شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه المیادین لبنان اظهار داشت که شرایط داخلی در سرزمین‌های اشغالی خوب نیست و ممکن است اشغالگران صهیونیست اختلافات داخلی بین خود را با یک حمله خارجی به حاشیه ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو حماس گفت: «این احتمال وجود دارد که رژیم اشغالگر هر آن، به غزه حمله کند و این همان طبیعت و خلق و خوی صهیونیست‌هاست».

او به سابقه حملات صهیونیست‌ها به گروه‌های مقاومت در نوار غزه اشاره کرد و گفت که نبرد سال ۲۰۱۴ بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در غزه طولانی‌ترین درگیری بود و این رژیم خواست با از استفاده از این فرصت، حماس و مقاومت را در غزه حذف کند.

ابومرزوق گفت که اهمیت نبرد ۲۰۱۴ در این است که حماس و مقاومت در غزه حضور منطقه‌ای خود را اثبات کردند.

طی روز‌های گذشته اراضی اشغالی به ویژه قدس و مقابل منزل «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صحنه تجمعات اعتراضی شدید علیه فساد او و خانواده‌اش و ناکار آمدی کابینه این رژیم بود. معترضان خواستار استعفای نتانیاهو از نخست‌وزیری محاکمه او به عنوان مفسد شدند.

عضو دفتر سیاسی حماس، به شایعات منتشر شده طی یک هفته اخیر در مورد شناسایی و بازداشت فرماندهانی در گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) که متهم به جاسوسی برای اسرائیل شده‌اند، واکنش نشان داد و گفت این گونه اخبار صحت ندارد و هدف از آن، تخریب حماس است.

او گفت که حماس شماری از افرادی را که در غزه با رژیم صهیونیستی‌ همکاری داشته، بازداشت کرده ولی در بین آن‌ها نیروی نظامی یا فرمانده وجود ندارد.

ابو مرزوق از رسانه‌های عربی از جمله العربیه سعودی خواست دقت کرده و با انتشار چنین شایعاتی بلندگو و رسانه صهیونیست‌ها نشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی جنبش حماس رژیم صهیونیستی غزه حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه ومقاومت فلسطین، مبارزان ما صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه المالکیه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

روز گذشته نیز جنبش حزب‌الله لبنان از حمله به پایگاه نظامی برکه ریشا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که رزمندگان آن محل استقرار نظامیان صهیونیست در اطراف این پایگاه را با راکت هدف قرار دادند. همچنین المیادین گزارش داد که رزمندگان حزب‌الله یکی از مواضع صهیونیست‌ها در اصبع الجلیل را هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که با گذشت بیش از ۶ ماه از جنگ علیه نوار غزه، ۴۰ درصد از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که به مناطق دیگری انتقال داده شدند، از ترس حملات حزب الله به بازگشت به این مناطق فکر نمی‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • حمله موفق حزب الله لبنان به خودروی نظامی صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان
  • صهیونیست‌ها حماقت کنند، با غافلگیری‌های بزرگ ایران مواجه می‌شوند