Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:08:51 GMT

پامپئو به انگلیس و دانمارک می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۶۷۲۸

پامپئو به انگلیس و دانمارک می‌رود

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا از ۲۰ تا ۲۲ جولای به لندن و کپنهاگ سفر می‌کند.

وی در لندن با «بوریس جانسون» نخست‌وزیر و «دومنیک راب»، وزیر خارجه انگلیس دیدار خواهد داشت و بر اساس گزارش وبگاه وزارت خارجه آمریکا با آن‌ها در خصوص برنامه‌های مقابله با کرونا، موضوعات مرتبط با چین و هنگ‌کنگ و توافق تجارت آزاد میان دو کشور گفتگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پامپئو روز ۲۲ جولای در پایتخت دانمارک خواهد بود و با نخست‌وزیر «مت فردریکسن» درباره موضوعاتی نظیر کرونا و مسائل مرتبط با چین صحبت خواهد کرد. او همچنین با وزیر خارجه دانمارک هم دیدار خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری رضا عسگری طرح مالیات بر خانه های خالی وزیر خارجه آمریکا انگلیس دانمارک مایک پامپئو سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری رضا عسگری طرح مالیات بر خانه های خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود

 روزنامه آمریکایی پولیتیکو به نقل از سه دیپلمات مستقر در واشنگتن نوشت: وزیر خارجه آمریکا در سفری برنامه ریزی شده هفته آینده ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) راهی چین خواهد شد.

به گزارش مهر، سه مقام مسئول دولتی آمریکا که نخواستند نامشان فاش شود به پولیتیکو اعلام کردند آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در حال برنامه ریزی برای سفر به چین طی هفته آتی است.

بر پایه این گزارش، سایت خبری آمریکایی «پولیتیکو» روز چهارشنبه به نقل از سه دیپلمات مستقر در واشنگتن اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) راهی چین خواهد شد.

به نوشته پولیتیکو، بلینکن قصد دارد در سفر چهار روزه خود طی هفته آینده (۲۳ آوریل) به چین با مقامات عالی رتبه این کشور دیدار و در رابطه با طیف گسترده‌ای از مسائل به رایزنی و مذاکره بپردازد.

در همین ارتباط، این نشریه آمریکایی گزارش داد که پیشتر لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه برای نخستین بار و پس از گذشت ماه‌ها از آخرین نشست دو طرف در نوامبر ۲۰۲۲ با ژنرال «دونگ جون»، همتای چینی خود از طریق ویدئو کنفرانس به صورت مشروح و طولانی درباره مسئله حق حاکمیت جزیره تایوان و احترام به حاکمیت ارضی چین و همکاری نظامی بر مبنای احترام متقابل به گفت‌وگو و رایزنی پرداخته است.

پیش از این، وزارت دفاع چین با صدور بیانیه‌ای از درخواست وزیر دفاع آمریکا برای نشستی با وزیر دفاع چین از طریق ویدئو کنفرانس خبر داده بود.

گفتنی است تنش‌ها در دریای چین جنوبی میان نیروی دریایی چین و نیروی دریایی آمریکا و متحدانش، وضعیت جزیره تایوان، و نیز مناسبات اقتصادی دو جانبه از جمله مهمترین محورهایی است که امکان رایزنی میان مقامات دو طرف درباره آن وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مشاور ترامپ: فشار تجاری بر چین ادامه می یابد تاکید آمریکا و چین بر همکاری درباره کره‌شمالی

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • پولیتیکو: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها
  • روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن