Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا کلامی سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: در اسفندماه سال گذشته کمبود تقاضا و بسته بودن هتل‌ها و رستوران‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، سبب شد مرغدار مرغ زنده را حدود ۶ تا ۷ هزار تومان بفروشد و مصرف کننده ۱۰ هزار تومان بخرد که این وضعیت باعث ضرر تولید کننده شد.

اخبار اقتصادی- وی ادامه داد: برای حفظ تعادل، دولت مقادیر مازاد عرضه مرغداران را جمع آوری کرد که بر همین اساس با جمع آوری روزانه حدود ۲ هزار تن مرغ در حال حاضر بیش از ۹۰ هزار تن ذخایر گوشت مرغ داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت با بیان اینکه در حال حاضر مرغدار مرغ زنده ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشد و متوسط خرده فروشی حدود ۱۵ تا ۱۷ هزار تومان است که بالاترین قیمت مرغ متعلق به سیستان و بلوچستان است که به واسطه نداشتن تولید زیاد و طولانی بودن فواصل بین شهری حدود ۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان تومان بود.

کلامی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام ۱۰ هزار تن مرغ منجمد را عرضه می‌کند و قیمت مرغ مصرف‌کننده در میادین میوه و تره بار ۱۳ هزار تومان و در سطح خرده‌فروشی‌ها ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان شده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت صمت مرغ مرغ منجمد فروشگاه های زنجیره ای گوشت میادین میوه و تره وزارت صنعت معدن و تجارت مرغ مرغ منجمد هزار تومان هزار تن ۱۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان

شرکت نفت سپاهان تولید کننده روغن موتور اسپیدی ، عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را به قیمت مصوب در سراسر اصفهان آغاز کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت سپاهان اعلام کرد که در راستای تنظیم بازار و کاهش التهاب در بازار روغن موتور دیزلی، این شرکت عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را با قیمت مصوب در پایانه‌های استان ( پایانه امیرکبیر و ...) آغاز نموده است.

بر این اساس، دارندگان وسایل نقلیه سنگین اعم از باربری و مسافری میتوانند با مراجعه به این مراکز و با ارایه مدارک معتبر روغن موتور مصرفی خود را دریافت نمایند.

همچنین بر اساس تصمیمات اخذ شده، تعاونی های مسافری و باربری و همچنین اتحادیه ها و سازمان های مربوطه نیز می توانند با اعلام تقاضای واقعی خود، روغن موتور مورد نیاز خود را از مراکز عرضه شرکت نفت سپاهان دریافت نمایند.

در روزهای اخیر، کاهش عرضه از سوی برخی تولیدکنندگان اصلی و شناخته شده روغن موتور، موجب کمبود این محصول و در نتیجه التهاب در بازار روغن موتور دیزلی شده است و شرکت نفت سپاهان که تنها 20 درصد سهم بازار روغن موتور دیزلی را در اختیار دارد، با هدف رفع این التهاب و نابسامانی به وجود آمده ناشی از عدم عرضه سایر شرکت‌ها و احتکار عاملین روغن و به منظور کمک به مصرکننده نهایی عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را براساس مسئولیت اجتماعی خود در کمک به دولت محترم در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • برگزاری اولین حراج خرده فروشی سال ۱۴۰۳ در گیلان
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان