Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@18:52:16 GMT

خوانندگان «پازل بند» بازیگر «گُل به خودی» شدند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۶۸۰۴

خوانندگان «پازل بند» بازیگر «گُل به خودی» شدند +عکس

خبرگزاری مهر: به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری «گُل به خودی» به کارگردانی احمد تجری و تهیه کنندگی علی قائم مقامی در تهران ادامه دارد.

این فیلم در ژانر کودک و نوجوان ساخته می‌شود و گروه پازل علاوه بر حضور علی رهبری و آرین بهاری به عنوان بازیگران فیلم، ساخت موسیقی متن را نیز بر عهده دارند. همچنین یکی از قطعات جدید این گروه در «گُل به خودی» رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه این اثر نوشته مشترک احمد تجری و لاله قهرمانی است و فضایی عروسکی موزیکال دارد. داستان «گُل به خودی» قصه آمال و آرزو‌های تعدادی کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجرا‌هایی فانتزی و جذاب می‌شوند.

ابوالفضل رجبی، رایان سرلک، ال آی بشارت و آرینا تجری با معرفی محمدرضا علی نیا بازیگران کودک این فیلم سینمایی هستند.

فیلمبرداری «گُل به خودی» به نیمه رسیده و تاکنون شقایق فراهانی، شادی عزیزی، ستاره حسینی، مهسا ایرانیان و غزاله اکرمی جلوی دوربین علی رنجبر رفته‌اند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از کارگردان: احمد تجری، مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، نویسندگان: احمد تجری، لاله قهرمانی، صدابردار: امیر شاهوردی، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروز بیگی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: فرزاد ظریفی، جانشین تولید: حسین روزبهانی، منشی صحنه: لیلا مربی، سرمایه گذاران: فریبا عزیزی، علی قائم مقامی، احمد تجری، مدیر تدارکات: برزو تقی نژاد، تصویربردار پشت صحنه: زهرا مشکانی، عکاس: مهدی حیدری، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، تهیه‌کننده: علی قائم مقامی.

منبع: فردا

کلیدواژه: گ ل به خودی گ ل به خودی احمد تجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت شکستن خود به خودی شیشه خودرو و ترمیم آن

ترک خوردگی‌هایی روی شیشه ماشین می‌تواند یکی از این دلایل ریختن ناگهانی شیشه ماشین باشد.

هر چند شیشه جلو ماشین بسیار مقاوم است، اما با شیشه ساخته شده است و ممکن است در معرض ترک خوردن و شکستن قرار بگیرد.

چند دلیل دیگر وجود دارد که باعث ترک خوردگی و شکستن شیشه ماشین می‌شود.

تغییر ناگهانی دمای هوا

تغییرات شدید و ناگهانی هوا می‌تواند به شیشه فشار وارد کند و باعث ترک خوردن آن شود. شیشه در هنگام گرم شدن هوا منبسط و در هنگام سرد شدن هوا منقبض می‌شود. با این که شیشه‌های ماشین طوری طراحی می‌شوند که فشار دمایی را به حداقل برساند، باز هم ممکن است شیشه آسیب ببیند.

اگر در مناطق آب و هوایی زندگی می‌کنید که ممکن است هوا به صورت ناگهانی تغییر کند، ممکن است شیشه اتومبیل شما به راحتی ترک بخورد.

برای مثال اگر در یک روز گرم زمستانی اتومبیل خود را در زیر نور خورشید قرار داده باشید و بعد از مدتی شیشه‌های ماشین با صدای مهیبی خرد شوند، دلیلش این است که از قبل ترک‌هایی روی شیشه وجود داشته است که قابل مشاهده نبوده است.

گاهی ممکن است شما کار‌هایی انجام داده باشید که باعث شده باشد، شیشه ماشین شما بشکند. برای مثال:

از آب جوش برای آب کردن یخ روی شیشه در زمستان استفاده می‌کنید.

در روز‌های گرم تابستان ماشین تان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار می‌دهید. گرمای بسیار شدید هم می‌تواند شیشه‌های ماشین را مخصوصا اگر از قبل آسیب دیده باشند، به یک باره خرد کند.

زمانی که داخل ماشین بسیار گرم است و یک باره کولر را روشن می‌کنید.

همه موارد که در بالا گفته شد باعث می‌شود که شیشه‌های اتومبیل شما به یک باره و خود به خود خرد شود.

خوردن سنگ ریزه به شیشه

سنگ یا سنگ ریزه و شن‌های سطح جاده که توسط لاستیک‌های خود اتومبیل یا ماشین‌های سنگین به اطراف پرتاب می‌شوند و ممکن است به شیشه‌های اتومبیل برخورد کنند، بیشترین عامل آسیب دیدن شیشه‌های ماشین و مخصوصا شیشه‌های جلو هستند.

زمانی که این سنگ ریزه‌ها به شیشه‌های اتومبیل می‌خوردند، شیشه‌ها آسیب می‌بینند و ممکن است ترک‌های ریزی در آن‌ها ایجاد شود که قابل دیدن نباشد و مدتی بعد با یک عامل بیرونی شیشه‌ها خرد شوند.

محکم بستن درب اتومبیل

همانطور که می‌دانید شیشه‌های ماشین آنقدر محکم و مقاوم هستن که حتی با شدید‌ترین حالت در بستن هم خرد نمی‌شود. اما ممکن است این ضربه‌ها باعث ایجاد ترک‌های غیر قابل مشاهده شوند.

بعد از این که چندین بار درب ماشین با شدت و محکم بسته شود به یک باره شیشه‌ها خرد می‌شوند.

در این حالت احتمالا فکر کنید که شیشه به یک باره خرد شده است و به نظرتان توجیهی ندارد. اما در اصل ترک خوردگی شیشه باعث شده است که این اتفاق بیفتد.

نصب نادرست شیشه ماشین

گاهی پیش می‌آید که مجبور می‌شوید شیشه ماشین را تعویض کنید. اگر شیشه به درستی نصب نشود به مرور شل می‌شود. وقتی شیشه شل باشد. حتی لرزش ماشین در هنگام رانندگی نیز می‌تواند باعث ترک خوردن شیشه شود.

تصادفات

گاهی اوقات در هنگام تصادف شیشه نمی‌شکند، اما شدت برخورد ضربه آنقدر شدید است که باعث ترک خوردن آن می‌شود. بعد از مدتی با کوچکترین عامل محرک ممکن است شیشه به شکل ناگهانی خورد شود.

جلوگیری از ترک خوردگی و شکستن خود به خودی شیشه خودرو

شیشه‌های ماشین معمولا در معرض ترک خوردن هستند و شاید در بسیاری از موارد نتوان جلوی اتفاق افتادن آن را گرفت.

اما رعایت یک سری از نکات می‌تواند در این خصوص به ما کمک کند.

نکاتی که در هوای گرم باید رعایت کنیم این است:

• در روز‌های داغ کولر ماشین را به یک باره روشن نکنید، به خصوص زمانی که ماشین در زیر نور آفتاب قرار دارد.

• سعی کنید همیشه ماشین را در پارکینگ و فضای سر پوشیده پارک کنید و یا از چادر مخصوص ماشین استفاده کنید.

در روز‌هایی که هوا سرد است نیز باید مواردی را رعایت کنید:

• اگر در یک روز سرد و یخبندان ماشین شما یخ بسته است، به تدریج و آرام آرام یخ‌های شیشه را ذوب کنید، اما این کار را با آب داغ انجام ندهید.

• برای آب شدن یخ‌ها هرگز اتومبیل خود را زیر نور آفتاب پارک نکنید، زیرا گرما باعث انبساط شیشه می‌شود که این موضوع می‌تواند باعث ترک خوردن شیشه شود.

• برای ذوب کردن یخ‌ها از سرکه استفاده نکنید، سرکه باعث کاهش استحکام شیشه می‌شود. درست است که بیشتر پاک کننده‌ها مقداری اسید استیک دارند، اما مقدار اسید آن‌ها بیشتر از %۵ نیست که خسارتی ایجاد کند.

• بسیاری از رانندگان برای این که یخ‌ها روی شیشه‌ها را بشکنند از چکش یا چاقو استفاده می‌کنند، اما این کار هم درست نیست، زیرا ضربه‌هایی که می‌زنید به شیشه نیرو منتقل می‌کند و باعث آسیب پذیر شدن آن می‌شود. حتی ممکن است به دلیل سردی بیش از حد شیشه ترک بزرگی روی آن ایجاد شود.

به جای انجام این کار‌ها هر چه زودتر ماشین را روشن کنید و به تدریج درجه یخ زدا را بالا ببرید. زمانی که خودرو گرم شود یخ به مرور ذوب می‌شود.

در زمان رانندگی نیز باید مواردی رعایت شود تا مانع از آسیب رسیدن به شیشه‌های ماشین شود:

• اگر در مسیری حرکت می‌کنید که پر از شن و سنگ ریزه است، با سرعت پایین رانندگی کنید. اگر وسیله نقلیه‌ای در آن مسیر در حال حمل مصالح ساختمانی است به آن نزدیک نشوید و تا حد امکان پشت سر آن‌ها حرکت نکنید.

• هنگامی که تگرگ می‌بارد با سرعت رانندگی نکنید. ضربه شدید دانه‌های درشت و سنگین تگرگ می‌تواند شیشه‌ها را آسیب پذیر کند.

• از پارک کردن ماشین زیر درخت در زمانی که هوا طوفانی است و در جا‌هایی که احتمال سقوط مصالح وجود دارد خودداری کنید. 

اقدامات بعد از ترک خوردن شیشه ماشین

• اگر شیشه ماشین شما ترک خورده باشد بهتر است هر چه زودتر آن را تعویض کنید یا این که آن را ترمیم کنید.

• اگر قصد دارید که شیشه ماشین را ترمیم کنید، تا زمانی که آن را برای تعمیر به تعمیرگاه نبرده اید، آن را تمیز نگه دارید، زیرا اگر تمیز نباشد برای پر کردن و ترمیم شیشه نمی‌توان آن را به صورت تمیز و صاف در بیاورند.

• به طور مداوم شیشه ماشین را و به خصوص شیشه جلو ماشین را بررسی کنید و اگر متوجه ترک یا خراش کوچکی روی آن شدید آن را ترمیم کنید. با ترمیم به موقع آن می‌توانید از خسارت‌های بعدی جلوگیری کنید. بسیاری از این ترک‌ها و خراش‌ها در عرض یک ساعت یا کمتر ترمیم می‌شوند و وقت زیادی از شما را نمی‌گیرند.

هر چه زودتر نسبت به خراش‌ها و ترک خوردگی‌های شیشه اقدام کنید، ترک‌های شیشه پیشروی نمی‌کند و بیشتر نمی‌شود.

اگر ترک روی یک شیشه بیشتر از یک اینچ نباشد و خطوط دیگر از آن امتداد نکرده باشند قابل ترمیم است.

گاهی ترک خوردگی‌ها مانند یک خط است و گاهی یک تکه کوچک از شیشه کاملا کنده می‌شود. مانند زمانی که یک تکه سنگ به شیشه برخورد کرده است.

گاهی هم طوری ترک بر می‌دارد که انگار یک نقطه در مرکز و دایره‌هایی دور آن هستند. این نوع آسیب‌ها روی شیشه‌های جلو اتفاق می‌افتند و باید به طور کامل شیشه را تعویض کرد.

ترمیم شیشه ترک خورده

بسته به نوع ترک خوردگی شیشه تعمیرکار تشخیص خواهد داد که آیا می‌توان این شیشه را ترمیم کرد با این که به تعویض نیاز دارد.

 برای ترمیم ار دو روش می‌توانیم استفاده کنیم

استفاده از کیت تعمیر شیشه

این روش شامل مته و رزین مخصوص شیشه است. برای این کار تعمیرکار باید مهارت کافی را داشته باشد.

برای انجام این کار ابتدا باید پریدگی شیشه تمیز شود. سپس با توجه به نوع کیت باید یک سوراخ در شیشه ایجاد کنید و بعد رزین را با دستور العمل گفته شده در کیت وارد سوراخ کنید. این کار موقتا فشار را روی شیشه کاهش می‌دهد و از پیشروی ترک جلوگیری می‌کند.

استفاده از چسب شفاف

برای این کار باید با حوصله و شیشه پاک کن شیشه را به طور کامل تمیز کنید. سپس چسب یا لاک ناخن را روی خراش قرار دهید. اجازه دهید کاملا خشک شود و یک قطعه نوار بسته بندی شفاف را روی آن قسمت قرار دهید. این کار به جلوگیری از آلودگی این ناحیه تا زمان تعمیر شیشه کمک می‌کند.

منبع: بیتوته

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فیلم/ گل به خودی عجیب بازیکن لتونی!
  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • گل به خودی بازیکن لتونی مقابل لیختنشتاین در ثانیه 14 بازی! / فیلم
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • علت شکستن خود به خودی شیشه خودرو و ترمیم آن
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت