Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:56:41 GMT

قطع برق مناطقی از اهواز و کارون در روز جمعه

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۶۹۸۵

قطع برق مناطقی از اهواز و کارون در روز جمعه

به گزارش ایرنا شرکت توزیع برق اهواز چهارشنبه اعلام کرد این خاموشی به دلیل تعمیر اساسی و پیشگیرانه بر روی تجهیزات خروجی ایستگاه فوق توزیع شرکت برق منطقه ای خوزستان ناشی از افزایش بیش از حد بار مصرفی شبکه در فصل گرما است.
بنا به این اطلاعیه روز جمعه ۲۷ تیرماه از ساعت ۵:۳۰ دقیقه تا ۹:۳۰ دقیقه برق بخشی از مناطق جنوب شرق شهرستان اهواز، محدوده بین بلوار آیت الله بهبهانی تا بلوار ساحلی، حد فاصل خیابان طالقانی تا ابتدای کوی مدرس، منطقه آخر آسفالت، بخشی از منطقه پادادشهر و همچنین بخش هایی از شهرستان کارون شامل کوی هادی آباد ، گندمکار و روستاهای مسیر جاده آبادان تا محدوده شیرین شهر خاموشی خواهندداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان یکشنبه هفته جاری با بیان اینکه رکورد مصرف تاریخ صنعت برق خوزستان شکسته شد به خبرنگار ایرنا گفت: اگر مصرف برق به همین صورت ادامه داشته‌ باشد خاموشی در کمین استان خواهد بود.روز شنبه هفته جاری اوج مصرف برق در خوزستان به هشت هزار و ۳۷۸ مگاوات رسید و از رکورد قبلی مصرف( هشت هزار و ۲۲۰ مگاوات)در صنعت برق در سال ۹۶ عبور کرد.
بنا بر دستور استاندار خوزستان ساعت کاری ادارات استان از ۳۱خردادماه تا ۱۴ شهریورماه امسال ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دقیقه تعیین شده است تا در مصرف برق در استان صرفه جویی شود.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق اهواز انرژی برق مصرف بهینه برق اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گرگیعان در خوزستان

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  گرگیعان» نام جشنی کودکانه است که همزمان با شب میلاد امام حسن (ع) در اهواز و بسیاری از شهرهای خوزستان برپا می‌شود. در روز گرگیعان رسم است کودکان و نوجوانان بعد از اذان مغرب به کوچه‌ها بروند و هر کدام دو سنگ در دست گرفته و بر هم می‌کوبند و شعر می خوانند.

شهروند خبرنگار ما از ملاشیه عکسی از  جشن گرگیعان را برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است.ملاشیه یکی از قدیمی‌ترین محله‌های اهواز است.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما :
منطقه ولایت مدار و با مردم غیور  ملاشیه برای چندین سال که جشن ولادت امام حسن المجتبی ع و عید گرگیعان را جشن میگیرند 
در این جشن کودکان پسر و دختران با لباس زیبای محلی  و  آداب و رسوم خاص  در محله می چرخند  و اهالی ملاشیه با شرینی و عیدی دادن کودکان را خوشحال میکنن و ولادت امام حسن المجتبی ع را تبریک میگویند.

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • جشن گرگیعان در خوزستان
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون