Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم استقلال ابراز امیدواری کرد مقدمات بازگشت داریوش شجاعیان به لیست تیمش فراهم شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید رمضانی درباره درخواست باشگاه استقلال برای بازگشت نام داریوش شجاعیان به لیست این تیم بیان کرد:

ما نامه خود را در این خصوص به سازمان لیگ ارسال کردیم و امیدوار هستیم که این اتفاق رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

با توجه به تعطیلات طولانی مدت کرونا شرایط ویژه است و امیدواریم سازمان لیگ در این خصوص با ما همکاری کند. تلاش خود را انجام می دهیم تا انشاالله انجام شود.

رمضانی در پایان افزود:

هیات رییسه سازمان لیگ باید مصوبه ای در این خصوص بدهد که امیدواریم با توجه به شرایط خاص موجود در ایام کرونا این اتفاق بیفتد.

گفتنی است؛ باشگاه استقلال نام داریوش شجاعیان را در نیم فصل از لیست بازیکنان خود خارج کرد اما با تعطیلی طولانی مدت رقابت های فوتبال این بازیکن به بهبودی رسیده. با این حال قوانین کنونی سازمان لیگ اجازه ورود دوباره او به لیست تیم را نمی دهد و این مساله نیازمند تایید هیات رییسه سازمان لیگ است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داریوش شجاعیان استقلال استقلال داریوش شجاعیان سرپرست تیم استقلال سعید رمضانی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟

براساس اعلام گمرک ایران ۹ شرکت از فهرست فعالان مجاز گمرکی تعلیق شده‌اند که باید در خصوص علت این اقدام شفاف‌سازی شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گمرک ایران طی ابلاغیه‌ای فهرست فعالان مجاز اقتصادی گمرک را اعلام کرده است. بر این اساس 9 شرکت از این فهرست تعلیق شدند.

جولان آیفون مستعمل/ گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق شفاف‌سازی کنند

براین اساس، شرکت‌های پارسیان مهد خلیج فارس، حباب کف توس، نفت بهران، زرین غزال، صنایع خالص سازان روی زنجان، بازرگانی نیک مهر عمرانی، تولیدی آفتاب کالای سبلان زرین، تولیدی اکسین گستر پوشاک نوین ارون و تولیدی موتور گیربکس و اکسل سایپا از فهرست مذکور تعلیق شده‌اند.

متن ابلاغیه گمرک ایران در خصوص اعلام فهرست فعالان مجاز اقتصادی گمرک به شرح زیر است:

در راستای ابلاغ دستور العمل  نحوه اخذ ضمانت نامه تعهد ذیحسابی و بیمه نامه معتبر در سال ١٤ ٣ موضوع بخشنامه شماره 3838 مورخ 1403/01/5 و تصریح ابلاغ عناوین تجمیعی شرکتهای فعال اقتصادی برگزیده گمرکی (AED) بخش ضوابط عمومی بخش پایانی ،دستور العمل به پیوست عناوین شرکتهای AEO به تفکیک رتبه های برگزیده جهت برخورداری از تسهیلات مصرح در دستورالعمل فعالان اقتصادی برگزیده گمرکی بخشنامه شماره 397421 مورخ (1402/03/29 با رعایت ضوابط تعیین شده در دستورالعمل ضمانت نامه ها ،قوانین مقررات و بخشنامه های مرتبط و همچنین مورد توجه قرار دادن نکات زیر ابلاغ می‌گردد.

الف) تعداد 548 شرکت پانصد و چهل و هشت) تا کنون از سوی کمیته مرکزی فعالان اقتصادی برگزیده گمرکی به عنوان AEO مصوب که طی بخشنامههای مختلف به گمرکات کشور ابلاغ شده است. فهرست پیوست تجمیع شرکتهای برگزیده مشمول برخورداری از تسهیلات تعیین شده متناسب با هر رتبه می باشند. لازم به ذکر است خروج هر شرکت از فهرست یاد شده صرفاً منوط به اعلام مراتب از سوی دبیرخانه کمیته مرکزی دفتر مدی است اطلاعات و برنامه ریزی ) خواهد بود.

ب) در خصوص رتبه تاکنون تعداد 352 (سیصدو پنجاه و دو شرکت حائز رتبه سطح یک بندی) شرکتهای برتر و 94 شرکت با رتبه دو و سایر شرکتها (102) شرکت دارای رتبه سه بوده و تسهیلات مرتبط با هر سطح به آنها تعلق خواهد گرفت در خصوص عناوین ابلاغی آتی نیز مطابق رتبههای تعیین شده در بخشنامه می بایست تسهیلات به شرکتها ارائه گردد.
تبصره: هر گونه تغییر سطح در شرکتها منوط به داشتن شرایط متقاضی تصویب کمیته و ابلاغ دبیرخانه خواهد بود. ج با عنایت به ضرورت اعمال ضوابط ابلاغی بانک مرکزی در خصوص آن دسته از شرکتهای AEO که نسبت به انجام تعهد بازگشت ارز حاصل از صادرات اقدام ننمودهاند و ذیل ستون وضعیت تعلیق به عنوان مشمولان تعلیق مشخص شده اند همچنین برخی از شرکتها وفق مصوبات کمیته مرکزی در وضعیت تعلیق میباشند، می بایست از ارائه تسهیلات AEO به آنها خودداری گردد. بدیهی است در صورت تغییر وضعیت بدهی آنها متعاقباً مراتب رفع تعلیق اطلاع رسانی خواهد گردید.

لازم به ذکر است که در وضعیت مشمول تعلیق محدودیتی برای فعالیت تجارت خارجی شرکتها وجود نداشته و گمرک صرفاً در خصوص ارائه تسهیلات AEO میبایست به صورت مقطعی تا زمان رفع تعلیق محدودیت ایجاد نمایند.

فهرست شرکت‌های برگزیده را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست