Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:07:16 GMT

زمان فصل بعد لیگ ستارگان قطر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۷۲۴۳

زمان فصل بعد لیگ ستارگان قطر اعلام شد

فصل جدید لیگ ستارگان قطر در تاریخ سه سپتامبر آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که فصل بعد لیگ ستارگان این کشور در سوم سپتامبر آغاز خواهد شد.

قطر میزبانی ادامه لیگ قهرمانان آسیا را برعهده خواهد گرفت و به همین خاطر اعلام کرد که سه هفته آغاز فصل بعد لیگ ستارگان در ورزشگاه های مدرن برگزار نخواهد شد چرا که این ورزشگاه ها که طبق استانداردهای بین المللی است برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا آماده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جاری لیگ ستارگان قطر هم بعد از برگزاری هفته هفدهم به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده است و هنوز از سرگرفته نشده است.

قرار است هفته هجدهم این رقابت ها از ۲۴ ماه جولای برگزار شود تا پرونده این رقابت ها بسته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است

محمد حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هفته اکرام ایتام از پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا شهادت حضرت علی علیه السلام ادامه دارد، ابراز داشت: این بازه فرصت خوبی تا فرزندان معنوی تحت پوشش کمیته امداد مورد حمایت مالی و معنوی قرار گیرند.

وی ضمن بیان اینکه حمایت از ایتام و کودکان بد سرپرست می‌تواند آینده بهتری را برای آنها بسازد، افزود: ۹۸۰ کودک فاقد حامی در استان سمنان هستند که حمایت از آنها بهترین فرصت برای نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پنج هزار کودک نیازمند در طرح ایتام و محسنین تحت حمایت هستند، ابراز داشت: در واقع هدف اصلی این طرح‌ها تأمین معیشت، کمک تحصیل و درمان این کودکان است.

ذوالفقاری در ادامه تصریح کرد: خانواده این فرزندان معنوی به دلیل از کار افتادگی، زندان و غیره توان اداره فرزند خود را ندارند لذا حمایت نیکوکاران در طرح محسنین می‌توانند فرصت زیست بهتری را به آنها دهند.

وی ضمن بیان اینکه دفاتر ۱۱ گانه کمیته امداد استان سمنان آماده حضور نیکوکاران است، افزود: طرح اکرام کودکانی که سرپرست خود را از دست دادند را تحت پوشش دارد.

کد خبر 6062588

دیگر خبرها

  • آغاز به کار وب‌سایت استغاثه به امام زمان(عج)
  • چرا صبح‌ها لاغرتر از بقیه ساعت‌های روز هستیم؟/ سه‌شنبه بهترین روز برای وزن‌کشی
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • زمان آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است