Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز پنجشنبه، بیست و ششم تیر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/4/26؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

لیگ برتر انگلیس:
منچستر سیتی 2-1 بورنموث
نیوکاسل 1-3 تاتنهام
برنلی 1-1 ولورهمپتون
آرسنال 2-1 لیورپول

سری آ:
بولونیا 1-1 ناپولی
میلان 3-1 پارما
سمپدوریا 3-0 کالیاری
لچه 1-3 فیورنتینا
رم 2-1 ورونا
ساسولو 3-3 یوونتوس

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 15 جولای 2020

جیدون سانچو، وینگر 20 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند مدت ها است که مورد توجه سران باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است و آن ها به دنبال جذب او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال زیاد، این وینگر انگلیسی در تابستان جاری با مبلغ 110 میلیون پوند به منچستریونایتد خواهد پیوست. (رافائل هونیگشتاین)

تیاگو آلکانتارا در آستانه ترک بایرن مونیخ قرار دارد و در صورت جدایی این هافبک اسپانیایی، بایرن مونیخ برای جذب کای هاورتس در تابستان جاری اقدامی نخواهد کرد. (بیلد)

با وجود لینک شدن تونی کروس، هافبک 30 ساله رئال مادرید به یوونتوس، امکان انتقال این ستاره آلمانی به یووه وجود ندارد زیرا رئال مادرید نمی خواهد این بازیکن را از دست دهد. برای خط حمله، نام دوان زاپاتا، مهاجم گلزن آتالانتا پیرامون یوونتوس مطرح شد اما او اصلا جزو گزینه های یوونتوس نیست. (رومئو آگرستی)

اولویت اصلی یوونتوس برای تقویت خط حمله، آرکادیوش میلیک از ناپولی است. یوونتوس قصد دارد برای جذب میلیک، یکی از بازیکنان خود را با این مهاجم لهستانی معاوضه کند. (رومئوآگرستی)

اوبافمی مارتینز که بین سال های 2016 تا 2018 برای شانگهای شنهوا بازی می کرد، دوباره به این تیم بازگشته است. (وب سایت شانگهای شنهوا)

آندره شورله، وینگر 29 ساله آلمانی که در سال 2016 به دورتموند پیوست، دوران چندان موفقی در این باشگاه نداشت و پس از 4 سال دورتموند را ترک کرد. (وب سایت دورتموند)

سیمون کیائر به صورت دائمی به میلان پیوست. کاپیتان تیم ملی دانمارک در ازای 3.5 میلیون یورو از سویا به میلان ملحق شد. (وب سایت میلان)

ناپولی به جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه ای و 21 ساله لیل بسیار نزدیک شده و با این بازیکن به توافق شخصی رسیده است. (فابریتزیو رومانو)

رم تلاش ها برای تمدید قرارداد لورنتزو پلگرینی را آغاز کرده است. مدیران جالوروسی به نمایندگان این بازیکن اطلاع داده اند که می خواهند برای آینده روی او حساب باز کنند. (جانلوکا دی مارتزیو)

منچستریونایتد آماده فروش 6 تن از بازیکنان خود است: الکسیس سانچز، فیل جونز، مارکوس روخو، کریس اسمالینگ، جسی لینگارد و دیگو دالوت در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، می توانند به فروش برسند. (تلگراف)

تیاگو آلکانتارا، هافبک 29 ساله و اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ که تا ژوئن سال آینده با این تیم قرارداد دارد، در آستانه ترک بایرن مونیخ قرار دارد. خانه تیاگو آلکانتارا در شهر مونیخ به فروش گذاشته شده است. (بیلد)

سمیر هندانوویچ تا 2022 در اینتر باقی می ماند. مذاکرات اینتر با سمیر هندانوویچ به منظور تمدید قرارداد تا 2022 به جزئیات پایانی رسیده و به زودی توافقات حاصل می شود. (جانلوکا دی مارتزیو)

فیلیپه کوتینیو، هافبک 28 ساله و برزیلی باشگاه بارسلونا که به صورت قرضی در بایرن مونیخ حضور دارد، در پایان ماه آگوست به بارسلونا باز خواهد گشت. بارسلونا، کوتینیو را به دو باشگاه آرسنال و نیوکاسل پیشنهاد داده است و با جدایی قرضی این هافبک برزیلی نیز مشکلی ندارد. (گل)

پیروزی زنیت در شب بریس آزمون

تیم های زنیت و اورنبرگ در چارچوب رقابت های لیگ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که درحالی که بازی با نتیجه مساوی درحال دنبال شدن بود، سردار آزمون در دقیقه 61 گلزنی کرد تا زنیت پیش بیفتد. در ادامه هم آزمون گل سوم تیمش را در دقیقه 77 به ثمر رساند.

آزمون همچنین پاس گل چهارم تیمش را نیز به نام خود ثبت کرد. 

در انتها زنیت با نتیجه 4 بر 1 برابر حریف خود به پیروزی رسید.

استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

ایلنا مدعی شد استقلال به حکم فیفا از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

پیش از این مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به شایعه محرومیت آبی ها به خاطر بی توجهی به پرونده شکایت بویان، شفر و... گفته بود هیچ خطری استقلال را تهدید نمی کند.

باشگاه استقلال تا تاریخ شانزدهم تیرماه فرصت داشت تا پول بویان را پرداخت کند و چون دراین تاریخ این پول پرداخت نشد بویان آبی ها را از 3 پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد.

با این حال در صورتی که استقلال پول وی را پرداخت کند پنجره نقل و انتقالاتی آبی ها باز  می شود و در این باره مشکلی پیش نخواهد آمد.

البته استقلال بدهی 550 هزار دلاری شفر را هم پیش رو دارد که تا حالا پرداخت نشده است و به نظر می رسد باشگاه با یک محرومیت دیگر هم به زودی روبرو می شود.  

پرسپولیس هم محروم می شود / سرنوشت مشابه سرخابی ها

باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مطالبات سرمربی پیشین خود در آستانه محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی قرار دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مدیران این باشگاه اقدام موثر و لازم برای پرداخت مطالبات مربی کروات را انجام ندادند تا این که در نهایت با شکایت انجام شده، کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فیفا رسما باشگاه پرسپولیس را محکوم کرد.

در همین رابطه سه هفته قبل دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ با ارسال نامه‌ای به فیفا خواستار تعیین وضعیت حکم صادره این نهاد درباره مطالبات موکلش شد. فیفا نیز هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس رسما شش روز مهلت داد تا این باشگاه مطالبات سرمربی پیشینش را پرداخت کند. در این نامه ذکر شده بود که اگر پرسپولیسی‌ها در مهلت تعیین شده مطالبات برانکو را پرداخت نکنند از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شوند.

با توجه به پایان مهلت فیفا حالا پرسپولیس‌ها باید منتظر باشد تا رای کمیته انضباطی این نهاد درباره محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی به دست‌شان برسد. البته مشخص نیست پس از صدور این رای در صورت تسویه حساب با برانکو آیا هم‌چنان این محرومیت پابرجا خواهد بود یا در صورت پرداخت مطالبات این جریمه بخشیده می‌شود.

توافق تراکتور با چند ستاره لیگ برتری

باشگاه تراکتورسازی برای عقد قرارداد با چند ستاره لیگ برتری به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش طرفداری، با وجود اینکه شایعاتی در مورد اینکه محمدرضا زنوزی تصمیم دارد باشگاه تراکتور را در پایان فصل واگذار کند مدتی است که به راه افتاده است، از این باشگاه خبر می رسد مالک متمول تراکتور قصد دارد تیمی قدرتمند را روانه مسابقات فصل بعد لیگ برتر کند.

از تبریز خبر می رسد که باشگاه تراکتور با چند ستاره فوتبال ایران به توافق نهایی رسیده است و با پایان فصل عقد قرارداد آنها نهایی می شود.

در این به نظر می رسد زنوزی قصد دارد با بستن یک تیم کهکشانی بتواند برای اولین بار تراکتور را قهرمان لیگ برتر کند.

صبحانه ورزشی 1399/4/26؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی تنیس بازی کردن علی کریمی و دراگان اسکوچیچ امیر عابدزاده و مهدی طارمی پس از دیدار تیمشان ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی امره جان:
اوقات خوش با برادرانم آنخل دی ماریا:
با رفقا صبحانه ورزشی 99/4/26؛ تولدت مبارک آندروس تاونسند (29) گرت بیل (31) سرجیو بوسکتس (32) موسی دمبله (33) صبحانه ورزشی 99/4/26؛ بسته ویدیویی صبح پنجشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالاتی محروم سه پنجره نقل و انتقالاتی صبحانه ورزشی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی

باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال شکایت می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات امیرحسین صادقی بازیکن پیشین استقلال علیه مدیرعامل پرسپولیس، قصد دارد از او به مراجع ذی‌صلاح شکایت کند.

گفتنی است فرد مذکور بعد از بازی استقلال مقابل شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ، در جمع خبرنگاران انتقاداتی نسبت به مدیرعامل پرسپولیس مطرح کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
  • به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!