Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:29:13 GMT

آغاز تغییر تعرفه تاکسی‌مترهای مشهد از روز گذشته

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۷۶۱۶

آغاز تغییر تعرفه تاکسی‌مترهای مشهد از روز گذشته

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آغاز تغییر تعرفه تاکسی‌مترها از روز گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با نهایی شدن افزایش نرخ سالانه کرایه تاکسی‌ها، عملیات اجرایی تغییر تعرفه تاکسی‌مترها و نرخ گذاری جدید تمام خطوط و مبادی ورودی شهر از روز گذشته 25 تیرماه آغاز و طبق جدول زمان‌بندی تا سه مرداد ماه به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: شبکه‌های بیسیم و خودروهای آژانس ها 25 و 26 تیرماه، تاکسی‌های گردشی، خطوط شهری و تاکسی‌های ون 27 تا 30 تیرماه، مبادی ورودی (فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری) 31 تیر تا یک مرداد می‌توانند با مراجعه به بولوار شهدای تاکسیرانی جنب پمپ گاز شرکت تعاونی تاکسیرانی از ساعت هشت الی 13 و از ساعت 17 الی 20 نسبت به تغییر تعرفه تاکسی‌متر خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: تاکسیرانان توجه داشته باشند در هنگام مراجعه به محل تغییر تعرفه حضور مالک یا کمکی به همراه اصل پروانه بهره‌برداری الزامی است و از طرفی با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی ضروری است تاکسیرانان به هیچ وجه تنظیم تاکسی‌متر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

محبی خاطرنشان کرد: تاکسی‌هایی که در موعد مقرر نسبت به تغییر تعرفه خود اقدام نکنند، می‌توانند در آخرین فرصت یعنی دو الی سه مرداد ماه نسبت به تغییر تعرفه خود اقدام کنند، در غیر این صورت پس از پایان طرح، ناوگانی که نسبت به تغییر تعرفه خود اقدام نکرده باشند توسط عوامل بازرسی سازمان اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد محبی خود اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است

محسن اوروجی روز سه شنبه به مناسبت هفته زمین پاک گفت: با وجود همه اقدام‌های انجام شده طی سال‌های گذشته هنوز سرعت پیشروی کویر و بیابان در قم بیشتر از اقدام‌های انجام شده در راستای احیای بیابان‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم  با اشاره به برخی از اقدام‌های انجام شده در خصوص احیای عرصه‌های بیابانی گفت: طی یک سال گذشته در یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی دشت سراجه قم عملیات درختکاری انجام شده و در اراضی محدوده کوه نمک و حسین‌آباد میش مست نیز اقدام‌های مشابهی صورت‌گرفته است.

اوروجی بیان کرد: در یک نگاه کلی می‌توان قطع حقابه‌های زیست‌محیطی به‌ویژه رودخانه قره چای، برداشت بی‌رویه چاه‌های مجاز از منابع آب زیرزمینی و تغییر الگوی بارش و کاهش نزولات آسمانی را از عوامل اصلی در توسعه بیابان و کویر در قم نام برد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم ادامه داد: برای حفظ منابع آبی و جلوگیری از توسعه بیابان طرح‌های آبخیزداری در تمامی روستا‌های بخش خلسجتان و جعفرآباد عملیاتی شده و در بالادست شهرک پردیسان نیز طرح‌های مشابهی جهت جلوگیری از وقوع سیلاب و افزایش ورودی چاه‌ها صورت‌گرفته است.

او اضافه کرد: در حالی هم اینک در برخی نقاط دشت مسیله قم شاهد فرونشست زمین هستیم که تا چند دهه گذشته در این اراضی، کشاورزی انجام می‌شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم عنوان کرد: به‌خاطر چرای بی‌رویه دام در کنار تغییر الگوی کشت و قطع حقابه‌ها، هم اینک شاهد وضعیتی بحرانی در منطقه سراجه هستیم و این منطقه به یکی از اصلی‌ترین نقاط در تولید ریزگرد تبدیل شده است.

روستای سراجه، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان قم است، این روستا در شهر قنوات قرار دارد.

دوم تاهشتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته زمین پاک در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • (تصویر) بانوی قاجاری که واردکننده تاکسی به تهران بود
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • جایگزینی ۲۰۰۰ خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده