Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:03:12 GMT

چرا کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان معرفی نشد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۷۷۲۸

چرا کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان معرفی نشد؟

در حالی که قرار بود فدراسیون هندبال اوایل این هفته کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان معرفی کند اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا طبق تقویم فدراسیون هندبال آذرماه انجام خواهد شد. رییس فدراسیون هندبال بعد از جلسه با نواب رییس بانوان در چهارم تیرماه اعلام کرد که اسامی کادر فنی تیم ملی بانوان مشخص است و به زودی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن نیز الهام سلوکی نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال در ۱۹ تیرماه گفت که "کلیه اسامی کادر فنی بانوان مشخص و کارها انجام شده است، تنها کارهای اداری مانده که در حال انجام آن‌ها هستیم تا به طور رسمی اسامی کادر فنی را اوایل هفته آینده اعلام کنیم."

با پایان هفته هنوز فدراسیون هندبال اسامی کادر فنی تیم ملی بانوان را معرفی نکرده و نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال در این خصوص به ایسنا گفت: بنا به شرایط شیوع کرونا روند امور اداریی زمان بر شده است.

هر چند که شیوع کرونا و موج دوم آن امکان تشکیل اردوهای تیم ملی را نمی‌دهد و همچنین وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا در ورزش نیز هنوز مجوز تشکیل اردوهای ملی را نداده اند اما امید است فدراسیون هندبال طبق قولی که داده اسامی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان را زودتر اعلام کند تا با مساعد شدن شرایط اردوهای تیم ملی منتظر طی شدن روند اداری نباشد.

تیم ملی هندبال بانوان ایران آخرین بار آذر ۹۷ در مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن شرکت کرد و تاکنون که بیش از ۱۸ ماه از مسابقات می‌گذرد این تیم برای هیچ اردو، مسابقه و یا رویدادی تشکیل نشده است. با توجه به تقویم فدراسیون حدود ۵ ماه دیگر نیز مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم و بنابراین زمان زیادی برای معرفی کادر فنی و سرمربی تیم باقی نمانده است.

هرچند که به دلیل شیوع کرونا اکثر مسابقات ورزشی دستخوش تغییرات می‌شوند اما فدراسیون هندبال باید برای تیم ملی هندبال بانوان برنامه مشخصی داشته باشد تا در صورت برگزاری این مسابقات، نماینده ایران نیز اعزام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان فدراسیون هندبال کادر فنی تیم ملی اسامی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش