Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون سرلک روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تسهیلات شامل ۴۷ مورد ودیعه مسکن به مبلغ سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال، ۸۵ مورد ساخت مسکن به میزان چهار میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال، ۳۸ مورد وام اشتغال و خودکفایی به مبلغ بیش از ۱۰میلیارد ریال، ۵۲۵ مورد کارگشایی به میزان ۲۵ میلیارد ریال و ۵۷ مورد از وجوه اداره شده (بنیاد علوی) به مبلغ ۲۸ میلیار دو ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار  داشت: ۵۸۶ فقره وام نیز از منابع بانک مهر ایران در قالب تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن، تسهیلات خودکفایی و اشتغال، تسهیلات حمایتی با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی از خیران و نیکوکاران به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت دعوت کرد و گفت: با همکاری خیران و افزایش کمک‌ها و سپرده‌های آنان در صندوق امداد ولایت می‌توان تسهیلات بیشتری به نیازمندان پرداخت کرد.

سرلک افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با هدف پرداخت حداکثری وام‌ قرض‌الحسنه‌ برای توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه، گرفتن کمترین کارمزد در مقایسه با بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری و سایر صندوق‌های قرض‌الحسنه شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: وام‌های صندوق امداد ولایت به مددجویان با کمترین ضمانت پرداخت می‌شود و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیازی به ضمانت ندارند و اگر مددجویان نتوانند سرسید وام خود را پرداخت کنند از مستمری آنان کم می‌شود.

مدیرصندوق امداد ولایت استان مرکزی گفت: مددجویان برای دریافت تسهیلات باید یک سفته با توجه به رقم وام تهیه کنند که ثبت شماره سفته در سیستم موسسه قرض الحسنه امداد ولایت ضروری است.
به پیشنهاد شورای مرکزی و تایید دفتر مقام معظم رهبری، اساسنامه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تحت نظارت بانک مرکزی و منطبق بر ضوابط و چارچوب‌های قانونی  در اسفند سال ۱۳۹۴  به تصویب هیات امنا کمیته امداد رسید و در سال ۹۵ مجوز صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از طرف بانک مرکزی صادر شد.

۸۸ هزار و۷۷۶ نفر در قالب ۴۸ هزار و ۴۶۶ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها استان مرکزی تسهیلات ارزان قیمت کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی تسهیلات ارزان قیمت کمیته امداد امام خمینی ره استان مرکزی تسهیلات ارزان قیمت کمیته امداد امام خمینی ره قرض الحسنه امداد ولایت صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان مرکزی میلیون ریال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۲۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی و ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یاسر عبداللهی‌عابد در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته، ۲,۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی و ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد.

وی با تشریح عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات افزود: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار مورد تأکید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها، تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات، در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

افسانه جهانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در قانون بودجه تبصره ۱۳ بند «ب» گفت: خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار هستیم.

جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰ میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست مدیران بانک‌های استان اردبیل گزارشی را از میزان پرداختی تسهیلات ابلاغی در زمینه ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن ارائه کردند.

کد خبر 747465

دیگر خبرها

  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود