Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید مسعود هاشمین، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل -خلخال گفت: ۶ دستگاه تابلوی تبلیغاتی که در نقاط غیر ایمن محور سه راهی سرعین به سرعین و بالعکس نصب شده بودند شناسایی و جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بالا بردن ایمنی و حفظ جان مترددین از اولویت‌های مهم راهداری است افزود: این تابلو‌های تبلیغاتی که در مکان‌های غیر ایمن نصب شده بودند به دلیل اینکه از نظر سازه‌ای وضعیت نامناسبی داشتند توسط پیمانکاران از سطح جاده‌های استان برچیده شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از نصب ۶ دستگاه بیلبورد دیگر با سازه جدید و پایه فلزی لوله‌ای ایمن برای اولین بار در سطح استان اردبیل در این محور خبر داد و تصریح کرد: این تابلو‌ها در نقاطی که کمیته مکان یابی اداره کل مشخص نموده نصب گردیده است.

هاشمین نصب ۴۵ دستگاه تابلو‌های تبلیغاتی را در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد:نگهداری و بهره برداری این تابلو‌ها از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واگذار شده است.

او درج پیام‌های ایمنی، ترافیکی، تبلیغات کالا‌های ایرانی و درج علائم هشداری و اخباری برای راهنمایی رانندگان و مترددین در جاده را از کابرد‌های این تابلو‌های تبلیغاتی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای محورهای مواصلاتی تابلوهای تبلیغاتی ایمنی راه تابلو های تبلیغاتی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر