Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

رحمتی، امید اول سهراب در مشهد

مهدی رحمتی که فصل موفقی در شهرخودرو داشته و در دوران پساکرونا سه بازی فوق‌العاده را برابر ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و سایپا به نمایش گذاشته، در بهترین فرم خود قرار دارد و می‌تواند یکی از ارکان موفقیت تیم و همچنین سهراب بختیاری‌زاده که تنها با او ۹ سال اختلاف سنی دارد، باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره یک شهرخودرو که بدون تردید یکی از امیدهای اصلی بختیاری‌زاده در شهرخودرو به شمار می‌رود، امروز هم مثل بازی‌های اخیرشان با روحیه و توان بالا در تمرین معارفه سرمربی جدیدشان حاضر شد تا آمادگی خود را به نمایش بگذارد و نشان دهد که سهراب می‌تواند حساب ویژه‌تری روی بازی و تجربه او باز کند.

جزئیات محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات

پرسپولیسی ها که یک بار محرومیت از نقل و انتقالات را تجربه کردند و در طول یک سال بیشترین مشکلات خود از نظر نیروی انسانی را متحمل شدند، حالا دوباره به خاطر تاخیر در پرداخت حقوق با این جریمه از سوی فیفا روبرو شده اند. حکم پرونده برانکو ایوانکوویچ که چند ماه پیش صادر شده بود، حالا بر اساس نامه وکیل ایوانکوویچ به کمیته اجرای احکام رسیده و ساعت 2:30 بامداد چهارشنبه نیز مهلت پرسپولیس برای پرداخت به پایان رسید و فیفا در اولین گام سه پنجره نقل و انتقالات این تیم را بست.

حالا در صورتی که سرخپوشان تا یک ماه آینده مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت نکنند، در آن صورت فدراسیون جهانی فوتبال به شکل اتوماتیک کسر 6 امتیاز را برای این باشگاه اعمال خواهد کرد. سپس دوباره نوبت یک ماهه تعیین خواهد شد و احتمالا جریمه بعدی حذف از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. البته این پایان ماجرا نیست و اگر قرمزها پرداخت مطالبات برانکو را یک ماه دیگر هم به تعویق بیاندازند، سپس به احتمال زیاد با سقوط به لیگ آزادگان مواجه خواهند شد.

البته در صورتی که پرسپولیسی ها دستمزد معوقه سرمربی سابق خود را بپردازند، حکم محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی لغو خواهد شد اما پیگیری های خبرنگار ما و همچنین بررسی موارد مشابه نشان می‌دهد که جریمه های بعدی قابل بخشش نیستند و حتی در صورت پرداخت نیز پابرجا خواهند ماند. بنابراین باشگاه پرسپولیس هرچه زودتر برای پرداخت مطالبات برانکو باید اقدام کند.

حمیداوی: دایی و کریمی هدایت شهرخودرو را نپذیرفتند

فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو درباره مذاکره با مربیان ایرانی برای هدایت این تیم گفت: ما با علی دایی و علی کریمی تماس گرفتیم صحبت کردیم اما قسمت نبود در خدمت این عزیزان باشیم و این پیشنهاد را قبول نکردند. برای من نظم در اولویت است و سبقه بختیاری‌زاده نشان داده است که فرد جنتلمنی است. نگران کمبود تجربه او به عنوان سرمربی در لیگ نیستیم.

بادامکی دستیار بختیاری زاده در شهرخودرو

حسین بادامکی ستاره سابق ابومسلم و پرسپولیس توسط سرمربی جدید شهرخودرو به عنوان دستیار انتخاب شده و به زودی کار خود را در این باشگاه آغاز می‌کند.
بادامکی البته در هیئت فوتبال مشهد پست اجرایی دارد که باید از آنجا کنار بکشد. کوزین و داوود سیدعباسی دیگر دستیاران بختیاری زاده هستند که در ادامه فصل کادر این تیم برای مسابقات را تشکل می‌دهند.

رکورد خارق العاده رادو در پرسپولیس

بوژیدار رادوشویچ در دو بازی قبلی پرسپولیس برابر شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز هم کلین‌شیت کرد تا رکورد خارق العاده‌ای را به ثبت رسانده باشد. او در این دیدار که در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ نوزدهم در تبریز برگزار شد، دهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کرد. رادو در فصل جاری در ۹ دیدار لیگ برتری و یک بازی جام‌حذفی برای سرخپوشان به میدان رفته که حاصل آن ثبت ۹ کلین‌شیت و تنها یک گل خورده است. این به معنای میانگین یک‌دهم گل خورده در هر بازی است که رکوردی خارق العاده برای یک دروازه‌بان محسوب می‌شود.

رادوشویچ حالا به مرد شکست‌ناپذیر پرسپولیسی‌ها تبدیل شده و با توجه به انتقال بیرانوند به آنتورپ بلژیک، جانشین اصلی اوست. پسر آرام و صبور سرخپوشان در هر ۱۰ بازی فصل جاری که درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته، این تیم پیروز شده و تنها تیمی که در فصل جاری توانسته دروازه رادو را باز کند، شهرخودرو بود که سرخپوشان آن دیدار را هم با نتیجه ۳- یک به سود خود به پایان رساندند. نزدیکان یحیی گل‌محمدی تأیید می‌کنند که سرمربی پرسپولیس همچنان دنبال پیدا کردن یک گلر گردن‌کلفت و رقیبی قدر برای بوژیدار رادوشویچ است زیرا اعتقاد دارد این سنگربان خارجی در سایه رقابت با علیرضا بیرانوند به این درجه از پیشرفت رسیده است.

دلخوری تمام نشدنی نکونام از روز 25 تیر

جوادنکونام بعد لز خداحافظی از دنیای فوتبال در روز 25 تیر ماه 1395، خیلی زودتر از چیزی که تصور می شد به عنوان مربی به فوتبال برگشت و حالا دیگر به عنوان یک سرمربی جوان و آینده دار در فوتبال ایران مطرح شده است. چهارسال از روزی کاپیتان تیم ملی کفش هایش را آویخت می گذرد واو در حالی که سرمربی فوتبال است و روزهای حساسی را پیش رو دارد اما انگار هنوز از آن عصر جمعه 25 تیر ماه دلگیر است. او در استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد زیر عکسی که دارد پیراهن تیم ملی را می بوسد نوشت:"همیشه اولین سلام ها و آخرین خداحافظی ها در یاد می ماند و چه غمناک و تلخ است همه بیست و پنجم های تیر، روز وداع با زمین فوتبال"

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران شهرخودرو پرسپولیس فولاد جواد نکونام سهراب بختیاری زاده برانکو ایوانکوویچ بوژیدار رادوشویچ حسین بادامکی فرهاد حمیداوی علی کریمی علی دایی سید مهدی رحمتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران شهرخودرو پرسپولیس فولاد جواد نکونام سهراب بختیاری زاده برانکو ایوانکوویچ بوژیدار رادوشویچ حسین بادامکی فرهاد حمیداوی علی کریمی علی دایی سید مهدی رحمتی نقل و انتقالات فوتبال ایران بختیاری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آنها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!