Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از معاونین خود روز گذشته به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از دادگستری شهرستان خانمیرزا و دادگاه‌های عمومی دو بخش فلارد و بلداجی بازدید کرد. تاریخ انتشار: 10:17 - 26 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۰۴۴

خبرگزاری میزان - احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از معاونین خود روز گذشته به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از دادگستری شهرستان خانمیرزا و دادگاه‌های عمومی دو بخش فلارد و بلداجی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازدید‌ها ضمن دیدار و گفت‌وگو با روسا و قضات، مسائل و مشکلات این حوزه‌ها را بررسی و روند رسیدگی به پرونده‌ها در شعب را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: نقش تعامل میان نیروی انتظامی با دستگاه قضایی در تسریع احقاق حق مردم

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت نظارت مسئولان قضایی بر کارکنان زیر مجموعه و امورات شعب دادگاه‌ها، حفظ کرامت انسانی شهروندان، رسیدگی سریع به پرونده‌ها و جلوگیری از اطاله دادرسی را از موارد مهمی دانست که باید همواره مورد توجه کارکنان قضایی و اداری قرار گیرد. وی با توصیه به روساء مجموعه‌های قضایی جهت ارتباط مستمر و موثر با شهروندان، خواستار اعمال سیاست‌های نوین فن آوری اطلاعات در امور قضایی به ویژه اجرای سامانه ثبت ثنا جهت ارائه خدمات الکترونیکی قضایی به مردم و کاهش مراجعات به دستگاه قضایی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری قوه قضاییه اطاله دادرسی چهارمحال و بختیاری رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان